کارن لوگو

بهترین شارژر فندکی ماشین

موضوعات
برچسب ها

بهترین شارژر فندکی ماشین

یکی از چالش های هر خریداری این است که بهترین انتخاب را داشته باشد تا بتواند سالیان سال از خرید خود استفاده کند. در این مقاله ما قصد داریم که به شما کمک کنیم که بین این همه شارژر های فندکی، بهترین شارژر فندکی ماشین را انتخاب کنید و در بلند مدت از آن استفاده کنید.

شارژر فندکی چیست؟

یکی از نگرانی ها و چالش هایی که اغلب مردم بعد از خرید لوازم الکترونیکی مانند خرید هدست، خرید ایرپاد و … با آن مواجه می شوند، شارژ کردن این لوازم الکترونیکی است.

برای این نگرانی دو راه حل وجود دارد. اولین راه حل خرید پاور بانک است. شما می توانید پاور بانک را همیشه در کنار خود داشته باشید و زمانی که شارژ یکی از لوازم الکترونیکی شما تمام شد، به پاور بانک وصل کنید و آن را شارژ نمایید.

اما دومین راه حل، خرید شارژر فندکی ماشین است که با توجه به انواع موجود، شما می توانید بهترین شارژر فندکی ماشین را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. شارژر فندکی ماشین شارژری است که به درگاه فندک ماشین وصل می شود و لوازم الکترونیکی شما مانند موبایل یا لب تاپ با استفاده از نیروی برق ماشین، شارژ می شود.

از شارژر فندکی ماشین فقط برای موبایل یا لپ تاب استفاده نمی شود و می توان لوازم های الکترونیکی دیگری مانند دوربین های دیجیتال که دارای پورت یو اس بی هستند نیز از طریق این وسیله شارژ کرد. در واقع شارژر فندکی ماشین یک گجت است که به فندک ماشین متصل می شود که یک یا چند پورت یو اس بی جهت شارژ لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین شارژر فندکی ماشین را به شما معرفی کنیم.

چرا از بهترین شارژر فندکی ماشین باید استفاده کنیم؟

چرا از بهترین شارژر فندکی ماشین باید استفاده کنیم؟

زمانی که در ماشین خود به پریز برق یا پاور بانک دسترسی ندارید، در این شرایط شارژر فندکی ماشین به کمک شما می آید و می توانید لوازم الکترونیکی خود را شارژ کنید. این شارژرها در اندازه های بسیار کوچکی هستند و به راحتی قابل حل می باشند و فضای زیادی را در ماشین اشغال نمی کنند.

نکاتی برای خرید بهترین شارژر فندکی ماشین

در ادامه به 4 نکته بسیار مهم در انتخاب و خرید بهترین شارژر فندکی ماشین اشاره خواهیم کرد و شما در هنگام خرید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید.

  1. اندازه شارژر فندکی

در وهله اول به اندازه شارژر توجه کنید. اگر شارژر فندکی بلند باشد، باعث آزار شما در رانندگی می شود. مثلا در تعویض دنده به مشکل برخورد خواهید کرد. بنابراین در خرید شارژر فندکی به اندازه و راحتی استفاده از آن دقت کنید. اگر شارژر فندکی ماشین بسیار بزرگ و پهن باشد، استفاده از آن برای شما مناسب نخواهد بود و بعد از مدتی آن را کنار خواهید گذاشت.

  1. نور پخش کن

بعضی از شارژرهای فندکی ماشین از خود نوری را ساطع می کنند. شاید این موضوع در نگاه اول ساده و بدیهی به نظر برسد اما کار با این شارژرهای فندکی بسیار راحت تر و ساده تر از سایر شارژرهای فندکی است. به عنوان مثال در شب می توانید به راحتی و آسانی با این شارژر کار کنید اما برای کار با شارژرهای معمولی حتما باید یک روشنایی را ایجاد کنید تا بتوانید آن را ببینید.

  1. جنس شارژر فندکی

جنس شارژرهای فندکی دو نوع هستند: فلزی یا پلاستیکی. شارژرهای فلزی در مقایسه با شارژرهای پلاستیکی گران قیمت تر هستند اما  عمر بسیار زیاد تری دارند و همچنین زیبایی ظاهری بهتری دارند. در انتخاب بهترین شارژر فندکی ماشین، به جنس محفظه شارژر دقت کنید و مدل هایی را انتخاب کنید که دارای روکش باشند. همچنین داشتن درپوش عمر شارژر فندکی ماشین را بیشتر می کند.

  1. توان خروجی

یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در خرید شارژر فندکی به آن توجه کرد توان خروجی شارژر است. باید آگاه باشید که با چند ولت و چند آمپر فعالیت می کند. جریانی که توسط شارژرهای فندکی مختلف به لوازم الکترونیکی میدهد،بین 2/1 و 4/2 است. اگر میزان جریانی که شارژر به لوازم های مختلف انتقال می دهد کمتر از میزان جریان تعیین شده باشد، زمان بیشتری برای شارژ لوازم الکترونیکی نیاز خواهد بود.

بهترین مارک شارژر فندکی موجود در بازار کدام است؟

بهترین مارک شارژر فندکی موجود در بازار کدام است؟

در خرید شارژر فندکی باید به کیفیت آن توجه ویژه ای کرد چون اگر محصول بی کیفیت خریداری کنید باعث می شود به باتری دستگاه های متصل به آن آسیب برساند. در ادامه به معرفی دو نوع از بهترین شارژر های فندکی ماشین می پردازیم. با ما همراه باشید.

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-LN915UBEGWW ، بهترین شارژر فندکی ماشین

شارژ فندکی ماشین سامسونگ سبک و کوچک است و خروجی این شارژر 5 ولت است و برای شارژ کردن اکثر دستگاه های دیجیتال مناسب است. شدت جریانی کلی این شارژر در حدود 2 آمپر است.

شارژر فندکی الدینیو مدل C503Q ، بهترین شارژر فندکی ماشین

اگر می خواهید بعد از خرید لوازم الکترونیکی مانند خرید بند اپل واچ آن را به راحتی و با سرعت در داخل ماشین شارژ کنید، شارژر فندکی الدینیو بهترین گزینه است. شارژر فندکی الدینیو دو پورت یو اس بی دارد و شما می توانید همزمان دو دستگاه را در آن شارژ کنید.

در واقع این دو گزینه، بهترین شارژر فندکی ماشین به شمار می روند. البته در کنار این دو مورد گزینه های متفاوتی نیز وجود دارد اما اگر می خواهید مطمئن باشید که بهترین شارژر فندکی ماشین را در اختیار دارید، حتما یکی از این دو مدل را خریداری کنید.

سخن پایانی

شارژر فندکی بهترین گزینه مناسب برای شارژ کردن گوشی همراه و لپ تاپ داخل مشاین است. شما بدون هیچ نگرانی از تمام شدن شارژ گوشی به راحتی می توانید دستگاه های خود از جمله گوشی همراه را در ماشین شارژ کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *