کارن لوگو

راهنمای خرید شارژر وایرلس

موضوعات
برچسب ها

راهنمای خرید شارژر وایرلس

شما با پیشرفت فناوری شاهد رشد در تمامی ابزارها هستید. در صورتی که شما نیز از جمله افرادی هستید که از وسایل ارتباطی استفاده زیادی دارید، قطعا با مشکل پایان شارژ مواجه می شوید. شارژهای بی سیم نسبت به شارژهای سیمی راحتی بیشتری دارد. وایرلس یکی از روش های شارژ گوشی بدون سیم است که با استقبال بسیاری مواجه شده است. راهنمای خرید شارژر وایرلس به شما کمک می کند تا بدانید که دقیقا چه شارژی برای گوشی شما مناسب تر است.

نحوه کارکرد شارژرهای وایرلس

شارژرهای وایرلس به روش القای الکترومغناطیسی کار می کنند. در این حالت امواج الکترونیکی از طریق پدهای موجود بر روی دیسک و یا بشقاب ها به بیرون ارسال می گردد و با گذاشتن گوشی بر روی این پدها، امواج توسط گوشی جذب شده و به شکل انرژی الکتریکی ذخیره می گردد.

شارژ وایرلس برای چه گوشی هایی مناسب است؟

شارژ وایرلس برای چه گوشی هایی مناسب است؟

استفاده از شارژهای بی سیم امروزه در تمامی گوشی های همراه جدید وجود دارد. ولی شما برای اطمینان از این موضوع می توانید به منوی تنظیمات گوشی خود رفته و این موضوع را بررسی کنید. برای استفاده از شارژ وایرلس شما تنها نیاز به استفاده از یک گوشی هوشمند خواهید داشت. همچنین گوشی هایی که کمی قدیمی تر هستند و نمی توان از شارژ بی سیم برای آن استفاده کرد. برای اتصال این گوشی ها به شارژ وایرلس می توانید آداپتور شارژ وایرلس یونیورسال را برای این فرآیند به کار ببرید.

استانداردهای شارژر وایرلس

شارژرهای وایرلس باید به صورت استاندارد طراحی شوند تا کیفیت بالایی داشته و بتوانند به خوبی عمل کنند. در راهنمای خرید شارژر وایرلس باید استانداردهای آن را مورد توجه قرار دهید.

قیمت های پایین همواره وسوسه کننده است و بسیاری از افراد را ترغیب به خرید محصول می کند. عدم وجود استاندارد در خرید کابل و یا شارژر وایرلس می تواند به گوشی و دست شما آسیب وارد کند. استاندارد WPC به شما این اطمینان را می دهد که شارژر خریداری شده بسیار ایمن بوده و کیفیت بالایی دارد.

استاندارد QI از دیگر استانداردهای شارژر وایرلس است که توسط اکثر شرکت های تولید کننده پشتیبانی می گردد. به همین دلیل تمامی گوشی ها می توانند از شارژرهای دارای این استاندارد برای شارژ شدن استفاده کنند.

سازگاری و سرعت

از دیگر موارد مهمی که باید در راهنمای خرید شارژر وایرلس مورد توجه قرار دهید، سرعت بالای شارژر و سازگاری آن با گوشی است. سرعت شارژر وایرلس باید متناسب با گوشی شما باشد. در صورتی که سرعت شارژر بیشتر از گوشی باشد ممکن است به باتری گوشی آسیب برساند. بنابراین در هنگام خرید حتما این دو مورد را با گوشی خود مطابقت دهید.

انواع مدل های شارژر وایرلس

نکته دیگری که در راهنمای خرید شارژر وایرلس باید به شما گوشزد کنیم، مدل های مختلف این شارژر است. شارژرهای وایرلس در دو نوع پد یا استند در بازار موجود است. هر دو مدل به خوبی می تواند فرآیند شارژ را انجام دهد و کارایی بالایی دارد. شارژرهای ایستاده معمولا طرفداران بیشتری دارد زیرا امکان کار در حین شارژ کردن گوشی را به شما می دهد.

کارکرد بی صدا

در هنگام خرید هدست و شارژر وایرلس باید به کارکرد بی صدای آن و عدم وجود نویز توجه داشته باشید. برخی از شارژرهای وایرلس در هنگام کارکرد سر و صدای آزاردهنده ای را ایجاد می کنند که آرامش خانه را بر هم می زند. بنابراین بهتر از پیش از خرید شارژر این محصول را در حضور فروشنده تست کنید. و یا شارژرهای دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا را خریداری نمایید.

مشخصات ظاهری شارژر وایرلس

از دیگر مواردی که مشتریان در راهنمای خرید شارژر وایرلس به آن اهمیت بسیاری می دهند، ظاهر و وزن این محصول است. با توجه به این که شارژرهای بی سیم بر روی میز قرار می گیرند، باید ظاهری شیک و زیبا داشته باشند. همچنین وزن پایین این شارژرها نیز به حمل بهتر و راحت تر آن نیز کمک می کند. بنابراین وزن و زیبایی ظاهری در هنگام خرید ایرپاد و شارژر وایرلس بسیار اهمیت دارد.

قیمت شارژر بی سیم

قیمت شارژر بی سیم

قیمت یکی از موضوعات بسیار مهم در راهنمای خرید شارژر وایرلس به شمار می رود. با توجه به این که ایمنی و استاندارد در وسایل الکترونیکی اهمیت بسیاری دارد و بی کیفیت بودن شارژر می تواند به گوشی شما آسیب برساند، بهتر است که خساست به خرج نداده و با خرید بهترین برند شارژر سلامت گوشی خود را تضمین کنید. بنابراین با خرید پاوربانک و شارژر وایرلس عمر کارکرد باتری گوشی خود را افزایش خواهید داد.

جمع بندی

در راهنمای خرید شارژر وایرلس متوجه شدید که استاندارد بودن و ایمنی در این محصول اهمیت بسیاری دارد. شارژرهای بی سیم روشی بسیار مدرن و پیشرفته برای شارژ کردن گوشی ها هستند و در صورتی که شما استفاده زیادی از گوشی دارید، بهتر است که برای راحتی و ایمنی بیشتر از شارژرهای بی سیم استفاده کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *