کارن لوگو

راهنمای خرید گلس گوشی

موضوعات
برچسب ها

راهنمای خرید گلس گوشی

صفحه نمایش یکی از اصلی ترین قسمت هر گوشی است که سلامت و کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. از طرفی شکستن صفحه کلید و خراش برداشتن آن نیز 90 درصد از آمار تعمیرات گوشی را به خود اختصاص داده است. خرید گلس گوشی یکی از ترفندهایی است که می تواند از ورود خسارات به گوشی جلوگیری کرده و همواره کیفیت صفحه نمایش گوشی شما را حفظ کند. همچنین می توانید با خرید بند اپل واچ در کنار گلس، زیبایی گوشی را چندین برابر کنید. ولی آیا هر گلسی می تواند از گوشی محافظت کند؟ ما در ادامه راهنمای خرید گلس گوشی را در اختیارتان قرار دادیم تا با اطلاعات بیشتر،  بهترین گلس را برای گوشی خود خریداری کنید.

انواع گلس های موجود در بازار

انواع گلس های موجود در بازار

برای ارائه راهنمای خرید گلس گوشی باید ابتدا انواع گلس ها را به شما معرفی کنیم. شما با ورود به بازار با گلس های مختلفی از جمله سرامیکی، سیلیکونی و … مواجه خواهید شد. بنابراین شما باید این گلس ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید مناسب ترین را خریداری کنید:

گلس privacy نمونه ای مدرن از گلس های موجود در بازار است که در مکان های عمومی بسیار کاربرد دارد. صفحه نمایش گوشی هایی که از این گلس استفاده می کنند، تنها از روبرو دید دارد. بنابراین افرادی که در کنار شما قرار دارند و از زاویه دیگری گوشی شما را نگاه می کنند نمی توانند به خوبی صفحه نمایش شما را مشاهده کنند و تنها سیاهی می بینند.

گلس های مات و براق نیز از دیگر گلس های موجود در بازار هستند. گلس های مات همان طور که از نامشان پیداست مات بوده و کمی کیفیت صفحه نمایش را کاهش می دهند. در مقابل اثر انگشت بر روی این صفحه نمی افتد. ولی گلس های براق با این که کیفیت بالاتری دارند، ولی با لمس انگشت، رد آن بر روی صفجه نمایش باقی می ماند.

گلس های سرامیکی با کیفیت بالای خود جایگاه ویژه ای در بازار دارند. این گلس ها از جنس شیشه هستند و درصدی ناخالصی سرامیک در آن به کار رفته است. گلس های سرامیکی انعطاف پذیری بالایی دارند و در اثر ضربه و یا فشار آسیبی نمی بینند. ولی این گلس ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و به راحتی از روی صفحه نمایش گوشی بلند نمی شوند.

یک گلس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بیان ویژگی های یک گلس خوب در راهنمای خرید گلس گوشی اهمیت بسیاری دارد. شما برای خرید کابل، خرید گلس و یا هر وسیله دیگر باید ابتدا ویژگی های آن را شناسایی کنید.

سختی 9H

حتما شما نیز در هنگام خرید گلس این واژه را از زبان فروشنده شنیده اید. سختی 9H بدین معناست که در صورتی که شما با استفاده از یک مداد 9H نیز بر روی این گوشی خط بکشید، هیچ خراشی بر روی آن ایجاد نخواهد شد. در واقع سختی 9H نشان دهنده میزان مقاومت گلس در برابر خراش است.

روکش نانو ضد چربی

ماندن اثر چربی بر روی گوشی یکی از اتفاقاتی است که کیفیت صفحه نمایش و وضوح دید آن را کاهش می دهد. گلس های نانو ضد چربی اثر انگشت را بر روی خود نشان نمی دهند. به همین دلیل شما صفحه نمایشی تمیز خواهید داشت.

شفاف و یکدست بودن

از دیگر مواردی که در راهنمای خرید گلس باید به آن توجه کنید، شفاف و یکدست بودن گلس است. تار شدن و کاهش وضوح صفحه نمایش برای تمامی افراد یک اتفاق ناراحت کننده است. بنابراین برای این که کیفیت صفحه نمایش شما حفظ شده و تاثیری بر روی حساسیت لمس گوشی ایجاد نشود، باید به شفافیت و یکدست بودن گلس توجه داشته باشید.

ضد ضربه و ضد آب

ضد ضربه و ضد آب

گلس ها معمولا به صورت ضد ضربه تولید می شوند. خرید کیف موبایل نیز به قیمت کیفیت گلس اهمیت دارد. در صورتی که کیف موبایل و گلس آن کیفیت بالایی داشته باشد. شما تا مدت ها می توانید با استفاده از این گلس از گوشی خود محافظت کنید. بنابراین کیفیت و برند گلس را مورد توجه قرار دهید.

بهترین گلس کدام است؟

انتخاب بهترین گلس به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. شما می توانید از تمامی مدل های گلس برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید. ولی مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، کیفیت و مقاومت است.  بنابراین در هنگام خرید گلس گوشی باید مطمئن شوید که گلس خریداری شده تمامی ویژگی های عنوان شده در راهنمای خرید گلس گوشی را داشته باشد.

جمع بندی

گلس یکی از ابزارهای جانبی گوشی است که در هنگام خرید باید بر روی صفحه نمایش شما قرار گیرد تا از آن در برابر ضربه و فشار و خراش محافظت کند. توصیه می کنیم برای خرید ایرپاد و گلس به صرفه اقتصادی آن فکر نکرده و با خرید گلس های باکیفیت سلامت و کیفیت صفحه نمایش گوشی خود را تضمین کنید. جهت ارائه راهنمای خرید گلس گوشی با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *