کارن لوگو

آموزش کامل مراحل راه اندازی گوشی شیائومی

موضوعات
برچسب ها

آموزش کامل مراحل راه اندازی گوشی شیائومی

امروزه با گسترش و توسعه کمپانی شیائومی افراد بی شماری خواهان دستیابی به محصولات این کمپانی من جمله گوشی های شیائومی می باشند. چرا که کمپانی شیائومی توانسته با ارائه رابط کاربری آسان خدمات ارزنده ای را به کاربرانش ارائه دهد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نحوه راه اندازی گوشی شیائومی به صورت تخصصی و کامل آشنا کنیم تا پایان مقاله با فروشگاه لوازم جانبی کارن فون همراه باشید.

انجام تنظیمات اولیه پس از خریداری گوشی شیائومی

هنگامی که شما یک گوشی موبایل خریداری می کنید، می بایست یکسری اقدامات را برای راه اندازی گوشی موبایل خود انجام دهید. همانطور که می دانید اکثر موبایل ها تنظیمات اولیه مشابه ای دارند و ما قصد داریم تا این تنظیمات را به صورت ساده و روان برایتان بازگو کنیم. هنگامی که برای نخستین بار گوشی موبایل خود را روشن می کنید، برای تکمیل تنظیمات اولیه از شما سوالاتی پرسیده می شود. تکمیل این فرآیند برای شما شخصی سازی گوشی موبایل را به همراه دارد. همانطور که می دانید نام رابط کاربری گوشی های شیائومی MIUI می باشد، هنگام نخستین راه اندازی شما توسط رابط کاربری MIUI به سوالات پاسخ می دهید، در نهایت تنظیمات مرحله به مرحله انجام می شود. در ضمن شما می توانید این تنظیمات را بعد از آشنایی کامل با گوشی تغییر دهید.

 

انجام تنظیمات اولیه پس از خریداری گوشی شیائومی

 

مراحل راه اندازی گوشی شیائومی

مرحله اول:

همانطور که می دانید یکی از توصیه های مفید اغلب فروشندگان گوشی به مشتریان این نکته است که پیش از راه اندازی می بایست گوشی موبایل را به صورت ۱۰۰ درصد شارژ کنید. با گذشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد از fool  شدن باتری گوشی کابل شارژر را جدا نمایید. همانطور که می دانید زمانی که گوشی خود را برای نخستین بار روشن می کنید. با لوگوی MIUI مواجه می شوید. این رابط کاربری شما را به صفحات تنظیمات گوشی هدایت می کند.

مرحله دوم:

انتخاب زبان جزء یکی از نخستین گام های تنظیمات اکثر گوشی ها از جمله راه اندازی گوشی شیائومی می باشد. شما می توانید با توجه به تسلط به هر کدام از زبان های دنیا یکی از زبان های موجود در لیست رابط کاربری را انتخاب کنید.

مرحله سوم:

در این مرحله شما به صفحه تنظیمات موقعیت مکانی هدایت می شوید. شما می بایست با توجه به منطقه جغرافیایی خود موقعیت مکانی را از فهرست انتخاب کنید. به عنوان مثال: اگر در ایران زندگی می کنید از فهرست موجود گزینه Iran را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم:

در این مرحله شما به صفحه تنظیمات کیبورد هدایت می شوید. شما می توانید به صورت پیش فرض کیبورد خود را فعال کنید. در ضمن دو کیبورد پیشنهادی به نام های کیبورد گوگل و کیبورد SwiftKey در رابط کاربری MIUI وجود دارد که بنابر سلیقه شخصی می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

مرحله پنجم :

در این مرحله می بایست برای تکمیل فرآیند تنظیمات به شبکه Wi-Fi   متصل شوید. توجه داشته باشید به علت استفاده از حجم بالا اینترنت، بهتر است از داده موبایل استفاده نکنید.

مرحله ششم :

در این مرحله از راه اندازی گوشی شیائومی، شما به صفحه ای که تمامی قوانین و شرایط استفاده از گوشی شیائومی کاملا توضیح داده شده است، هدایت می شوید. با توجه به مقدار تسلط خود به زبان انتخابی خود متن را مطالعه و تیک تایید را فعال کنید. سپس به مرحله بعد هدایت می شوید.

 

صفحه تنظیمات کیبورد هدایت

 

مرحله هفتم :

در این مرحله رابط کاربری MIUI  از شما می پرسد، آیا حساب کاربری جیمیل یا گوگل دارید یا خیر؟ دلیل مورد نیاز بودن حساب کاربری برای همگام سازی داده ها می باشد.

مرحله هشتم :

در این صفحه با توجه به پاسخی که در مرحله قبل دادید از شما خواسته می شود آدرس جیمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. در این رابط کاربری گزینه ای به نام or create a new account  تعبیه شده است .‌‌‌این گزینه برای افرادی است که حساب کاربری ندارند. آن ها می توانند با کلیک بر روی این گزینه حساب کاربری ایجاد کنند. توصیه می شود برای دریافت خدمات پشتیبانی از طرف کمپانی شیائومی حساب کاربری خود را وارد کنید و در صورت نداشتن حساب کاربری حساب جدیدی ایجاد کنید.

مرحله نهم :

در این قسمت می بایست یک حساب کاربری Mi ایجاد کنید و اگر قبلا حساب کاربری Mi داشته اید نام کاربری آن را وارد کنید. برخی از افراد با بی توجهی از دو مرحله ساخت اکانت جیمیل و حساب کاربری Mi می گذرند. بهتر است بدانید، ساخت این دو اکانت در مواقعی همچون فراموشی رمز عبور و هنگ کردن گوشی مجبور به بازگشت به تنظیمات کارخانه شوید و با وجود این حساب های کاربری به راحتی می توانید اطلاعات قبلی خود را بازیابی کنید.

مرحله دهم:

در این قسمت رابط کاربری MIUI  از شما اجازه دسترسی به شماره های تماس ذخیره در سیم کارت و اتصال به مکان نما می گیرد بهتر است گزینه تایید را فعال کنید.

مرحله یازدهم :

در این قسمت از راه اندازی گوشی شیائومی از شما پرسیده می شود که آیا تمایل دارید موقعیت جغرافیایی شما در برنامه های کاربردی و اپلیکیشن های دیگر به اشتراک گذاشته شود؟ در صورت تمایل گزینه بله و در غیر اینصورت گزینه خیر را فعال کنید.

مرحله دوازدهم :

در این قسمت شما می توانید با فعال سازی گزینه Wallpaper carousel هر روز یک عکس به صورت تصادفی بر روی صفحه قفل گوشی شما نمایش داده می شود.

مرحله سیزدهم :

در این قسمت با فعال سازی دو گزینه User Experience program& Send Diagnostic Data Automatically اطلاعاتی برای Mi ارسال می شود از طریق آن می توانند مشکلات احتمالی سیستم های خود را هنگام آپدیت رفع کنند. بهتر است بدانید این اطلاعات به صورت محرمانه ارسال خواهد شد و در صورت عدم تمایل می توانید از این مرحله بگذرید.

مرحله چهاردهم :

در این قسمت شما تنظیمات آپدیت نسخه سیستم عامل گوشی را فعال می کنید، تا  در زمان مقرر به صورت خودکار بروز رسانی می شود، و از شما برای نصب درخواست گردد.

 

تنظیمات آپدیت نسخه سیستم عامل گوشی

 

مرحله پانزدهم:

در این قسمت از شما درخواست می شود دقت موقعیت مکانی خود را  افزایش دهید، تا عملکرد خوبی را هنگام اشتراک گذاری ارائه دهد. در صورت تمایل گزینه AGREE  و در غیر این صورت گزینه  DISAGREE را فعال کنید.

مرحله شانزدهم:

شما می توانید در این قسمت یک تم برای گوشی خود انتخاب کنید. لازم است بدانید بعد از اتمام این تنظیمات به راحتی می توانید این تم را تغییر دهید.

مرحله هفدهم :

در این مرحله از شما خواسته می شود مجددا قسمت هایی از گوشی را بروز رسانی کنید و بعد از آن برای دسترسی به گالری و دیگر نرم افزار های موبایل سوالاتی پرسیده می شود، این مرحله با صدور مجوز دسترسی به پایان می رسد.

مرحله هجدهم :

در این مرحله تمامی تنظیمات اولیه ثبت و شما به صفحه اصلی گوشی شیائومی هدایت می شوید.

 

سخن آخر

همانطور که می دانید گوشی های شیائومی مانند دیگر اقسام گوشی ها نیازمند یکسری تنظیمات اولیه برای راه اندازی هستند. ما سعی داشتیم در این مقاله به صورت کامل تمامی مراحل راه اندازی گوشی شیائومی را بازگو کنیم، تا شما عزیزان به راحتی گوشی های موبایل برند شیائومی را به راحتی راه اندازی کنید. لازم است بدانید راه اندازی اولیه با ریجستری دو معقوله جدا از هم می باشد. شما با مراجعه به وب سایت فروشگاه لوازم جانبی کارن فون می توانید با خرید هدست خرید به صرفه و با کیفیتی را تجربه کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *