کارن لوگو

اپلیکیشن های پولی اندروید و ios

موضوعات
برچسب ها

اپلیکیشن های پولی اندروید و ios

اپلیکیشن های پولی اندروید و ios – امروزه کاربران بسیار زیادی وجود دارند که زمان زیادی را در پلی استور گوگل یا اپ استور اپل یا بازار می گذرانند تا بتوانند اپلیکیشن ها و نرم افزار های مد نظر خود را بیایند. عموما این اپلیکیشن ها به صورت پولی و یا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. اما در حقیقت روزانه برخی از اپلیکیشن های اندروید و ios  در اپ استور و پلی استور دیگر پولی نبوده و به حالت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. ما در ادامه قصد داریم تا مطالبی درباره اپلیکیشن های پولی اندروید و ios در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

 آیا اپلیکیشن های پولی اندروید و ios را می توان با محتوایی خوب به صورت رایگان دانلود کرد؟

همان طور که بیان کردیم روزانه برخی از اپلیکیشن ها از حالت پولی خارج شده و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرند. اما خوب است این نکته را نیز مد نظر بگیرید که امکان دارد پس از گذشت چند روز این اپلیکیشن ها از حالت رایگان خود خارج شوند. اما بهتر است از بررسی اپلکیشن های رایگان بگذریم و به بررسی موضوع اصلی که اپلیکیشن های پولی اندروید و ios است، بپردازیم. امروزه برخی اپلیکیشن های پولی در اپ استور به قدری گران قیمت هستند، که حتی نمی توانید  تصور قیمت آن ها را کنید.

شاید شمار اپلیکیشن های رایگان بیشتر از پولی باشد. اما ممکن است با وجود اینکه رایگان هستند، در طی برنامه از شما درخواست پول شود. پس برای پاسخ به پرسش مطرح شده می توان گفت: در کل خوب است این نکته را بدانید که افراد با تصور اینکه اپلیکیشن رایگانی را دانلود کرده اند، احساس رضایت کنند. اما در واقع یک اپلیکیشن با محتوایی کیفیت پایین، نصیب آن ها شده است. به همین دلیل برخی کاربران مایلند تا مبلغ بالایی را برای دریافت یک اپلیکیشن بپردازند.

 

 آیا اپلیکیشن های پولی اندروید و ios را می توان با محتوایی خوب به صورت رایگان دانلود کرد؟

 

اپ استور بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن دنیا

نخست بهتر است این نکته را بیان کنیم که اپ استور امروزه با بیش از 900 هزار اپلیکیشن به عنوان بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن دنیا مطرح می شود. حدود 90 درصد از این اپلیکیشن ها، رایگان هستند. اما در میان آن ها اپلیکیشن های پولی اندروید و ios نیز در این فروشگاه، با قیمت های بسیار بالایی نیز وجود دارد. زمان آغاز کار اپ استور، چندین نرم افزار با نرخ بسیار بالا منتشر شد. نام یکی از این اپلیکیشن ها I am rich بود. جالب است که بدانید تنها کاری که این اپلیکیشن انجام می داد این بود که اعلام کند، شما یک فرد ثروتمند هستید. اما امروزه تنها در اپ استور اپلیکیشن های قانونی، با کیفیت و سالم را با مبالغ بالا منتشر می کنند.

معرفی اپلیکیشن های پولی اندروید و ios

در این بخش چندین اپلیکیشن پولی و غیر رایگان را به شما معرفی می کنیم. برخی از این برنامه های پولی شامل موارد زیر می شود:

  • Preebs

این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا بیلبورد رفت و آمد های خود را سفارشی کنند. در واقع Preebs

 با هدف ارائه کوپن به رفت و آمد های کاری و جذابیت بیشتر بازی، طراحی شده است. اما متاسفانه برخی معتقدند که این اپلیکیشن جعلی است.

  • mobiGage NDI

این اپلیکیشن یک نرم افزار مترولوژی برای آیفون است. از این اپلیکیشن جهت بررسی قطعات تولید شده استفاده می گردد. شما می توانید با استفاده از نرم افزار mobiGage نقشه های مورد نیاز خود را ویرایش، اجرا و ایجاد نمایید. سپس مراحل بازرسی را به صورت اتوماتیک انجام دهید. طراحی این اپلیکیشن به منظور ارتباط با سیستم های اندازه گیری صنعتی NDI  صورت گرفته است.

  • Agro

این اپلیکیشن به پخت غذاهای سالم، مدیریت نمودن تاثیر محیط پیرامون بر کشاورزی و تولید انرژی از گیاهان مرتبط است. این اپلیکیشن به کاربران خود این اجازه را می دهد تا بتوانند مشتریان خود را ملاقات کنند و یک گزارش بازرسی را تکمیل نمایند، خرید های مشتریان را تا پس از سپری شدن مراحل اداری معلق نگه داری کرده و در نهایت زمان ارسال را به اطلاع مشتریان برسانند. این اپلیکیشن نیز دارای قیمت بالایی است.

 

معرفی اپلیکیشن های پولی اندروید و ios

 

  • BarMax CA

این اپلیکیشن توسط فارغ التحصیلان  دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد طراحی شده و محتوای آن یک دوره مرکز آزمون جامع درسی است. کاربران در هر جا که باشند می توانند به مطالعه دروس مد نظر خود بپردازند.

کلام پایانی

ما در این مقاله مطالبی درباره اپلیکیشن های پولی اندروید و ios در اختیار شما قرار دادیم. اگر شما قصد خرید هندزفری بلوتوث و سایر وسایل جانبی را داشته باشید، بهتر است به یک فروشگاه معتبر و خوش نام مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به فروشگاه لوازم جانبی کارن فون مراجعه نمایید. این فروشگاه عرضه کننده لوازم جانبی موبایل با بهترین کیفیت است. شما می توانید از این فروشگاه انواع هندزفری، هدفون، پاوربانک، کابل های شارژر و… با با جدید ترین متد روز دریافت و خریدی ایده آل را تجربه کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *