کارن لوگو

اندروید ۱۲ برای گلکسی ۵۲M منتشر شد

موضوعات
برچسب ها

اندروید ۱۲ برای گلکسی ۵۲M منتشر شد

شرکت سامسونگ این بار بسیار سریع عمل کرده است و سریع تر از سایر شرکت ها، تنها با گذشت یک ماه پس از عرضه رسمی اندروید 12، این سیستم عامل را برای گوشی های تولیدی خود به کار برده است. این سیستم عامل کمتر از یک سال گذشته برای گوشی های پیکسل ارسال شده است. امروزه شرکت سامسونگ به روز رسانی های اندروید 12 را برای گوشی های سری 52M منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی گلکسی 52M بپردازیم:

 

بررسی مشخصات گوشی گلکسی 52M

برای معرفی گلکسی 52M می توانیم بیان کنیم: این گوشی ها، سری جدید گوشی های سامسونگ می باشند. این محصول دارای تراشه اسنیدراگون G778  است. در این گوشی چند پنل در پشت گوشی قرار دارد. وجود این دوربین ها سبب می شود تا کیفیت عکس و فیلم برداری توسط این گوشی افزایش یابد. گوشی های سامسونگ سری M  از نظر باتری جزء گوشی های قوی می باشند. این گوشی دارای امکانات و قابلیت های بسیار منحصر به فردی است.

 

بررسی مشخصات گوشی گلکسی 52M

 

بدنه این تلفن همراه از پلاستیک ساخته شده است. پنلی که در پشت قرار دارد از جنس پلاستیک و دارای ظاهری شیشه ای می باشد. برای اطلاع از اندازه صفحه نمایشگر آن نیز باید بیان کنیم: نمایشگر آن از نوع AMOLED و دارای اندازه ای به ابعاد 6.7 اینچ است. وضوح نمایشگر این گوشی 2450 پیکسل در 1080 پیکسل می باشد. وضوح تصویر در این محصول FULL HD+  است. می توان صفحه نمایشگری که در این گوشی تعبیه شده است را گران قیمت در نظر گرفت. زیرا شرکت سامسونگ برای ساخت تلفن های همراه رده بالا، از صفحه نمایشگر های گران قیمت استفاده می کند.

 

بررسی دوربین گوشی گلکسی 52M

حال برای معرفی گلکسی 52M  بهتر است دوربین های این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. دوربین سلفی این محصول از حسگر 32 مگا پیکسلی با دیافراگرام f.2.2 طراحی شده است. دوربین اصلی این دستگاه دارای حسگر 64 مگا پیکسل با دیافراگم f.1.8 طراحی شده است. علاوه بر این دوربین، در کنار آن یک دوربین 12 مگا پیکسلی اولتراواید با دیافراگم f.2.2  نیز وجود دارد.

 

بررسی دوربین گوشی گلکسی 52M

 

می توان این گوشی ها را به عنوان پرفروش ترین گوشی های سال 2021 معرفی کرد. در حقیقت ویژگی ها و قابلیت های این محصول مشابه گوشی های سامسونگ سری A  است. این شرکت با تولید گوشی های سری 52M قصد رقابت با گوشی های شیائومی را دارد. سیستم عامل این تلفن همراه، اندروید 11 بوده است. اما چندی پیش سامسونگ وعده انتشار سیستم عامل اندروید 12  را در گوشی های خود داده بود. ما به شما این نوید را می دهیم که اندروید 12 برای گوشی های گلکسی سری 52M  منتشر شده است.

 

بررسی مشخصات نرم افزاری گوشی گلکسی 52M

اما شاید برای شما این پرسش مطرح شود که مشخصات نرم افزاری این گوشی چیست؟ در این بخش این موضوع را بررسی می کنیم تا بتوانیم بیشتر به معرفی گلکسی 52M بپردازیم. در حقیقت سخت افزارهایی که در این گوشی به کار رفته است، برای بازی های سنگین بسیار مناسب می باشد. می توانیم به افرادی که به بازی علاقه مند هستند، خرید گوشی های گلکسی 52M را پیشنهاد کنیم. وجود حافظه رم 6 گیگا بایت و حافظه داخلی 128 گیگا بایت در این گوشی ها سبب شده تا این گوشی دارای قدرت و امکانات بیشتری باشد. اما در بازار این گوشی ها در مدل دیگری نیز وجود دارند. مدل دیگری گوشی گلکسی 52M، از حافظه داخلی 128 گیگا بایت و حافظه رم 8 گیگا بایت برخوردار است.

 

امکانات و ویژگی های اندروید 12

شاید از خود بپرسید که اندروید 12 دارای چه امکاناتی است؟ در ادامه برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم:

  • نمایش جداگانه و خودکار نوتیفیکیشن ها
  • تغییر ساعت در صفحه قفل نمایش
  • طراحی جدید برای کلیدهای رمز عبور
  • افزایش حریم خصوصی و امنیت
  • امکان شخصی سازی و ساخت تم
  • تغییرات در تنظیمات سریع
  • اسکرین شات های طولانی
  • و…

 

امکانات و ویژگی های اندروید 12

 

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش نمودیم تا به معرفی گلکسی 52M بپردازیم و اطلاعاتی درباره آن در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما قصد خرید اپل واچ و… را به صورت اینترنتی دارید، توصیه ما به شما این است که حتما از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه لوازم جانبی کارن فون تجربه یک خرید مطمئن و ایده آل را داشته باشید. این فروشگاه همواره محصولات خود را با کیفیت و استاندارد مطلوبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

1/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *