کارن لوگو

فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید

موضوعات
برچسب ها

فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید

امروزه فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید، کار چندان سختی نیست. این موضوع در گذشته دغدغه هایی را، برای کاربران این موضوع به وجود آورده بود. اما در حال حاضر این پروسه به هیچ عنوان سخت نیست. امروزه نسخه های جدید اندروید این مشکل را برطرف کرده است. برای تهیه فیلم از صفحه گوشی 2 روش اصلی وجود دارد. فیلمبرداری از صفحه اندروید 10 به بالاتر و یا ضبط فیلم از صفحه گوشی اندروید برای نسخه 10 به پایین، که این 2 روش را برای شما شرح می دهیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره، در اختیار شما قرار دهیم.

نحوه فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر

نحوه فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر

شما می تواند قابلیت پیش فرض برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر را باید به روش زیر دنبال کنید.

  • نوتیفیکیشن بار گوشی را به سمت پایین بکشید.
  • گزینه Screen recorder را انتخاب نمایید.
  • بدون صدا، همراه با صدا رسانه و یا همراه با صدا رسانه و میکروفون، پیغامی است که شما باید نوع انتخابی خود را برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر انتخاب کنید.
  • گزینه Start recording را فعال کنید.
  • این چنین می توانید از قابلیت تهیه فیلم از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر استفاده کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید که گزینه هایی در حین تهیه فیلم از صفحه گوشی اندروید 10 به بالاتر برای شما نمایش داده می شوند، که شما برای ادامه و یا توقف کار خود می توانید از این گزینه ها استفاده کنید. با توجه به موارد گفته شده، لازم نیست برنامه جانبی خاصی را نصب نمایید. چنان چه با این فرایند در ابتدا آشنایی ندارید، می توانید ضمن خرید اپل واچ از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، از مشاوره فروشگاه بخواهید شما را برای انجام این کار راهنمایی نمایند.

روش فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به پایین تر

روش فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید 10 به پایین تر

اما تمامی کاربرانی که از خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده می کنند، ممکن است امکان فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید  را به روش گفته شده نداشته باشند. به این دلیل که، نسخه اندروید آن ها از 10 پایین تر است. با خرید هدست این اختیار را دارید که علاوه بر خرید بدون واسطه هدست، از نرم افزار های فروشگاه برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی های اندروید 10 پایین تر استفاده نمایید. هر نوع نرم افزاری نمی تواند مفید باشد. به همین دلیل است، که ما مشورت با کارشناس فروشگاه  اینترنتی را قبل از خرید و یا دانلود نرم افزار مربوطه مفید می دانیم.

 اگر شما برخی از نرم افزارهایی که برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید پیشنهاد می شوند را از یک مرجع معتبر نصب و یا خریداری نکنید، صددرصد گوشی اندروید شما را با مشکلات ویروسی شدن رو به رو خواهد کرد. متأسفانه برخی به این نکته کلیدی هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهند. به هر حال، همان طور که همیشه به دنبال خرید شارژر مناسب و با کیفیت هستید. برای انجام تهیه فیلم از صفحه گوشی اندروید 10 به پایین تر هم به نوع نرم افزار مورد نظر توجه کنید. بسیاری از نرم افزارها برای تهیه فیلم از صفحه گوشی اندروید 10 به پایین تر بدون واترمارک، بدون نیار به روت و بدون محدودیت زمان ضبط ویدئو، این امکان را در اختیار شما قرار می دهند.

 خرید اینترنتی

شما امروزه برای خرید انواع اقلام متفاوت مانند خرید اسپیکر، لازم نیست تا به صورت حضوری در فروشگاه های مختلف حضور بهم رسانید. شما می تواند به سادگی یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کرده، و خرید خود را به ثبت برسانید. حتی برای دانلود نرم افزار های خاص، هم چون نرم افزارهای مربوط به فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید، چنان چه از یک فروشگاه معتبر خرید و یا نصب خود را انجام ندهید، با مشکلات نرم افزاری ریز و درشتی رو به رو خواهید شد. اگر برای خرید خود ارزش قائل هستید، تنها به کیفیت و سپس قیمت هر محصولی توجه کنید. خواه یک وسیله جانبی  و یا یک نرم افزار مورد نیاز باشد.

سخن پایانی

 همان طور که در این مقاله به این موضوع پرداختیم، امروزه برای فیلم گرفتن از صفحه گوشی اندروید، شما در ابتدا باید تنها به نسخه اندروید خود توجه کنید. به عنوان مثال: اگر نسخه مورد نظر از 10 پایین تر است، تنها نرم افزارهای گوناگون برای انجام این کار جوابگو است. اما برای نسخه های بالاتر از 10 اندروید طبق روش گفته شده می توانید عمل کنید. هم چنین برای خرید انواع اسپیکر، شارژر و بسیاری از اجناس و اقلام این چنینی، دیگر لازم نیست تا زمان زیادی را در فروشگاه ها و پاساژ ها سپری کنید. تنها با یک سرچ کوتاه، می توانید فروشگاهی آنلاین معتبری را برای خرید خود انتخاب کنید. دنیای امروز دنیای پیشرفت و رفاه است. پس در خانه بنشینید و هرآن چه می خواهید را به دست آورید. این چنین از هزینه رفت و آمد و بسیاری از هزینه های دیگر و مهم تر از همه زمان خود، به نحو احسن بهره می برید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *