کارن لوگو

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

موضوعات
برچسب ها

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون برای بسیاری از کاربران امروزه دغدغه و سوالاتی را به وجود آورده است. به هر حال در برخی از شرایط انسان علاقه دارد که از صفحه تلویزیون به تماشای فیلم و یا برنامه مورد علاقه خود بپردازد. ما در این مقاله نیز با 4 روش شما رابا طرز اتصال گوشی آیفون به تلویزیون آشنا می کنیم. همچنین شما می توانید ضمن آشنایی با روش های مورد استفاده و کاربردی از محصولات دیگری نیز به راحتی و به نحو احسن استفاده کنید. هرکدام از محصولات جانبی آیفون و دیگر لوازم مورد نیاز با کیفیت و استاندارد بالا به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

استفاده از کابل

استفاده از کابل

 

استفاده از کابل های متفاوتی همچون Digital AV Adapter باعث می شود تا شما کاربران عزیز، بتوانید با نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به راحتی آشنا شده و استفاده کنید. البته این کابل باعث می شود که شما از یک HDMI نیز استفاده نمایید. در حال حاضر شما می توانید از 2 مدل Digital AV Adapter استفاده کنید.  زمانی که قصد خرید کابل مورد نظر را دارید، خرید ایرپاد هم می تواند وسوسه انگیز باشد. به این دلیل که ایرپاد امروزه جزء یکی از وسایل بسیار کاربردی برای موبایل به دستان به حساب می آید. اما اگر از اصل مطلب که نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون است، دور نشویم شما از این کابل می توانید به راحتی استفاده کنید. یک سر کابل را به گوشی آیفون خود و سمت دیگر را به HDMI وصل می کنید.

Apple TV

اپل خود راهکاری را برای نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون ارائه داده است. این روش به اپل تی وی اشاره می کند. اپل تی وی را امروزه به عنوان گجت فوق العاده خاص آیفون برای اتصال به تلویزیون است. با استفاده از گجت لازم نیست از سیم خاصی استفاده کنید. در این روش تنها اتصال به شبکه اینترنت را نباید از یاد ببرید. با اجرای سیستم عامل iOS  گزینه های AirPlay Mirroring و Apple TV را فعال می کنید. قدرت اتصال اینترنت شما به نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به سادگی قدرت می بخشد. معمولا در حالت عادی استفاده از این روش جزء بهترین گزینه ها در طرز اتصال گوشی آیفون به تلویزیون به شمار می آید.

استفاده از قابلیت DLNA

یکی دیگر از راهکارهای دیگر که به طرز اتصال گوشی آیفون به تلویزیون اشاره می کند، زمانی است که تلویزیون از اینترنت پشتیبانی می کند. در این حالت DLNA نیز پشتیبانی می شود که به عنوان سیستم مدیا مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند که محتوایی که از آیتیونز استور دانلود کرده اید را در DLNA نمی توان مشاهده و پخش نمود. البته تنها به نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون مرتبط نیست؛ چرا که به کامپیوتر نیز آیفون را می توانید متصل کنید.  اپلیکیشن های مختلفی مبتنی بر DLNA ارائه می شوند که می توانید از یک فروشگاه اینرتنتی همان طور که به خرید بند اپل واچ می پردازید، از اپلیکیشن مبتنی نیز استفاده کنید. این چنین طرز اتصال گوشی آیفون به تلویزیون دیگر کار سختی نیست.

انواع گجت

انواع گجت

 

یک گجت دیگر به نام Android TV Stick همراه با نصب Kodi Media Server یا XBMC به نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون کمک می کند. البته کاربرد باید تیک AirPlay را نیز فعال نماید. به هر حال بسیاری علاقه دارند همان طور که به انواع گجت توجه نشان می دهند، به خرید هدست مورد علاقه خود نیز بپردازند. نحوه اتصال گوشی های آیفون به تلویزیون با استفاده از انواع گجت هرکدام روش خاصی را می طلبد. دانگ کروم کست نیز جزء بهترین گجت ها به شمار می آید.

سخن پایانی

با این که در این مقاله هدف اصلی ما آشنایی شما با نحوه اتصال گوشی آیفون به تلویزیون است. اما اگر تمایل به خرید پاور بانک به صورت آنلاین دارید، نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی برای خرید خود مراجعه کنید. کارشناسان سایت به صورت کاملا اصولی، می توانند شما را با روش های اتصال حتی آشنا نمایند. با پیشرفت تکنولوژی رفاه انسان چند برابر شده است. به این علت که شما در هر ساعتی و هر مکانی که حضور داشته باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و این چنین از خدمات و محصولات آن فروشگاه به راحتی در کمترین زمان ممکن استفاده کنید. 4 روش گفته شده که مورد بررسی قرار گرفته است، هرکدام مزایای خاصی را رقم می زند. اما در این بین، قابلیت اتصال به اینترنت به گونه ای است که شما باید یک اتصال قوی را در نظر بگیرید. روش های استفاده از گجت نیز می تواند به صرفه باشد. به این دلیل انواع گجت قابلیت های متفاوتی را فراهم می آورد. قبل از استفاده و بکارگیری هرکدام از روش ها سعی کنید با مشاورین فروشگاه در ارتباط باشید. این گونه در کمترین زمان ممکن می توانید از روشی مطمئن استفاده نمایید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *