کارن لوگو

تاریخ معرفی بلک شارک ۵ مشخص شد

موضوعات
برچسب ها

تاریخ معرفی بلک شارک ۵ مشخص شد

در صورتی که شما نیز طرفدار تکنولوژی هستید و خبر و اطلاعات گوشی های جدید را پیگیری می کنید، یقینا اسم گوشی بلک شارک 5 به گوشتان رسیده است. گوشی بلک شارک یکی از تولیدات بسیار جذاب و موفق شرکت شیائومی است که دارای سیستمی ارتقا یافته و تجهیزات کاملا بالا می باشد. این شرکت پس از معرفی بلک شارک 5 توانست در یک سایت چینی گواهینامه دریافت کند. این گوشی به دلیل سیستمی پرقدرت در بین گیمرها به محبوبیت بالایی رسیده است. این گوشی گیمی در تاریخ دهم فروردین رونمایی خواهد شد و بسیار کاربر پسند خواهد بود و قیمت نسبتا مناسبی دارد. در صورتی که شما نیز مجذوب این گوشی قدرتمند و زیبا شده اید، با ما همراه باشید تا با یکدیگر به معرفی بلک شارک ۵ بپردازیم.

قیمت بلک شارک 5

قیمت و معرفی بلک شارک 5 یکی از مهم ترین مسائلی است که بسیاری از سایت ها به آن می پردازند. بنابراین شما با مطالعه معرفی بلک شارک 5 می توانید قیمت این گوشی را بر اساس قابلیت های آن تعیین کنید. با توجه به کیفیت و قابلیت های بسیار بالای این مدل گوشی شیائومی نمی توان توقع قیمت پایین آن را داشت ولی با این وجود، قیمت بلک شارک 5 نسبت به دستگاه های مشابه ارزان تر است. شما می توانید برای خرید شارژر و معرفی بلک شارک 5 به صورت کامل و همچنین استعلام قیمت این گوشی، از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با فروشگاه لوازم جانبی کارن فون تماس بگیرید.

 

قیمت بلک شارک 5

 

مشخصات گوشی بلک شارک 5

معرفی بلک شارک 5 تنها با بیان مشخصات فنی این گوشی امکان پذیر است. گوشی بلک شارک 5 دارای تکنولوژی AMOLED بوده و صفحه نمایش 6.67 اینچی دارد. به احتمال زیاد این گوشی دارای رزولوشن Full HD Plus است و وزن آن برابر با 223 گرم می باشد. همچنین پردازنده اسنپ دراگون 870 و فرکانس 3.2 گیگاهرتزی این گوشی بسیار جلب توجه می کند. وجود شارژ سریع 100 واتی این دستگاه این امکان را در اختیار خریدار قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کند. از طرفی این گوشی دارای باتری 4650 میلی آمپر است که تا مدت زمانی طولانی شارژ را در خود نگه می دارد.

بر اساس عکس های منتشر شده از این گوشی این احتمال وجود دارد که گوشی بلک شارژ 5 دارای دوربینی 4 گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی باشد. بنابراین شما می توانید واضح ترین و شفاف ترین عکس های سلفی را با استفاده از این گوشی ثبت کرده و از دوربین پشت آن نیز به عنوان یک دوربین حرفه ای برای ثبت لحظات خاطره انگیز خود و همچنین تولید محتوا بهره ببرید.

در معرفی بلک شارک 5 باید به صفحه نمایش بسیار جذاب این گوشی بپردازیم. گوشی بلک شارک 5 دارای صفحه نمایشی بسیار جذاب به همراه رنگ های واقعی است و تماشای فیلم در این گوشی لذت بسیار زیادی خواهد داشت. نرخ الگوبرداری لمسی این گوشی 720 هرتز است و کار با آن بسیار راحت و سریع می باشد.

ظاهر بلک شارک 5

در زمینه معرفی بلک شارک 5 نباید ظاهر این گوشی ها را از قلم انداخت. قطعا تمامی افرادی که به ظاهر گوشی اهمیت می دهند، این گوشی بسیار جلب توجه خواهد کرد. این گوشی ظاهر گرافیکی بسیار کاربر پسندی دارد و زیبایی آن نگاه ها را به خود خیره می کند. همچنین رابط کاربری آسان این گوشی ها، امکان استفاده آسان را برای تمامی گروه های سنی فراهم کرده است. این گوشی از بدنه ای بسیار مستحکم و بادوام برخوردار است و به راحتی آسیب نخواهد دید.

 

ظاهر بلک شارک 5

 

خرید بلک شارک 5

با توجه به تقاضای بالا برای خرید بلک شارک 5، بسیار از افراد سودجو این گوشی را با قیمتی بالاتر و سیستم فیک به فروش می رسانند. به همین دلیل توصیه می کنیم در هنگام خرید این گوشی به صورت کامل به ویژگی و فابریکی بودن این گوشی، توجه ویژه ای داشته باشید. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص روش های تشخیص اورجینال بودن این گوشی و سفارش بهترین گوشی بلک شارک 5 به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تنها کافیست با فروشگاه لوازم جانبی کارن فون تماس بگیرید.

جمع بندی

بلک شارک 5 یکی آخرین ورژن نسل بلک شارک شیائومی است که ارتقا یافته گوشی بلک شارک 4 می باشد. همان طور که در معرفی بلک شارک 5 تمامی ویژگی و مشخصات فنی این گوشی را بررسی کردیم، متوجه شدید که بلک شارک 5 یکی از گوشی های پرقدرت و گیمینگ است که می تواند پاسخگو تمامی نیازهای شما باشد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *