کارن لوگو

تاریخ معرفی گلکسی M53 مشخص شد

موضوعات
برچسب ها

تاریخ معرفی گلکسی M53 مشخص شد

سامسونگ یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه های دیجیتالی است و گوشی های این شرکت همواره به عنوان پرچمدار گوشی ها، شناخته می شوند. 7 فروردین زمان رسمی معرفی گلکسی M53 یکی از جدیدترین تولیدات شرکت سامسونگ اعلام شده است. شما با نگاه به گلکسی M53 متوجه خواهید شد که این گوشی دارای 4 دوربین است و همین موضوع مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. فروشگاه لوازم جانبی کارن فون برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این گوشی هوشمند در ادامه به معرفی گلکسی M53 به صورت کامل و دقیق می پردازد. در ادامه همراه ما باشید:

مشخصات گلکسی M53

در زمینه معرفی گلکسی M53 لازم است تا تمامی مشخصات فنی این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم. بر اساس آخرین خبرهای احتمالی منتشر شده، گوشی گلکسی M53 دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و یا 8 گیگابایتی بوده و از پردازنده Dimendity برخوردار می باشد. سیستم عامل اندروید 12 این گوشی امکان نصب انواع بازی و برنامه های جدید و به روز را برای کاربران فراهم خواهد کرد. همچنین در هنگام معرفی گلکسی M53، بر روی رابط کاربری جذاب و آسان این گوشی تاکید شده است. به همین دلیل شما می توانید به راحتی با این گوشی کار کنید.

 گلکسی M53 8 هسته ای است که 6 هسته آن دارای هسته cortex-A78 و 2 هسته دیگر آن دارای هسته cortex-A 78 با سرعت 2.4 می باشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است، ولی می توان از روی گوشی نسل قبلی خود یعنی M52 به قابلیت ها و سیستم پرقدرت این گوشی پی برد.

 

مشخصات گلکسی M53

 

صفحه نمایش گلکسی M53

در هنگام معرفی گلکسی M53 پرداختن به صفحه نمایش این گوشی الزامی است. ارائه رفرش ریت 120 هرتزی این گوشی، امکان استفاده نرم و راحت را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید تصاویر و داده ها را بدون هیچ وقفه ای در این گوشی تماشا کنید. همچنین رم 128 گیگابایتی این گوشی قابلیت ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از طرفی تمامی رنگ های صفحه نمایش این گوشی واقعی بوده و رنگ ها را با وضوح بالایی به نمایش می گذارد.

دوربین و باتری گلکسی M53

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام معرفی گلکسی M53 اهمیت بالایی دارد، دوربین گوشی است. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و دیافراگم آن را می توان تا f1/8 باز کرد. در نتیجه شما با استفاده از دوربین گلکسی M53 می توانید تصاویر را با بالاترین کیفیت ثبت کنید. همچنین می توانیم مژده دوربین 32 گیگابایتی این گوشی را نیز به شما بدهیم، این دوربین برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد.

 

دوربین و باتری گلکسی M53

 

همچنین این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری بهره برده است که می تواند تا مدت های طولانی شارژ را در خود نگهداری کند. همچنین در صورت اتمام شارژ گوشی شما می توانید با استفاده از شارژر فست 25 واتی، این گوشی باتری را به سرعت پر کنید. از طرفی امنیت بالای گلکسی M53 را نیز می توان یکی از بهترین مزایای این گوشی دانست. به همین منظور شما می توانید تمامی اطلاعات و داده های خود را در آن ذخیره کنید.

خرید گلکسی M53

با نگاهی به ویژگی و مشخصات گلکسی M53 شما نیز علاقه مند به خرید این گوشی خواهید شد. این مدل گوشی سامسونگ دارای ظاهری فوق جذاب و لوکس است و به راحتی در دست جای می گیرد. به همین دلیل برای خانم ها و آقایان مناسب است. به همین منظور افرادی که به دنبال خرید گوشی رده بالا با امکانات ویژه هستند، قطعا این گوشی را انتخاب خواهند کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اصل ترین گوشی گلکسی M53 به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

خرید گلکسی M53

 

جمع بندی

با مطالعه معرفی گلکسی M53 متوجه خواهید شد که گلکسی M53 یکی از گوشی های بسیار باکیفیت و پیشرفته در میان هم رده های خود است و می تواند انواع بازی و برنامه ها را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ وقفه ای اجرا کند. این گوشی یکی از بهترین و جذاب ترین تولیدات سامسونگ به شمار می رود و دارای سیستم عاملی بسیار پرقدرت می باشد. همچنین قیمت گلکسی M53 نسبت به ساختار و مشخصات فنی بسیار مناسب و منصفانه است و کیفیت بالایی دارد. اگر شما قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه لوازم جانبی کارن فون است.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *