کارن لوگو

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ احتمالاً با این مشخصات رونمایی خواهد شد

موضوعات
برچسب ها

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ احتمالاً با این مشخصات رونمایی خواهد شد

این روزها اخبار حاکی از این است که سامسونگ تصمیم دارد از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 خود رونمایی کند. این ساعت بر اساس دانش و تخصص افراد متخصص طراحی و تولید شده است. باتوجه‌به هوشمند بودن این مدل از ساعت گلکسی می‌توان به قابلیت آن پی برد. در این مقاله ما گلکسی واچ 5 را مورد بررسی قرار می‌دهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رونمایی این مدل از ساعت به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید، پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

رونمایی از گلکسی واچ 5، شاهکار دیگری از سامسونگ

رونمایی از گلکسی واچ 5، شاهکار دیگری از سامسونگ

ایوان بلس ازجمله افشاگران در حوزه فناوری با دادن کد به برخی از اطلاعاتی در مورد ظاهر ساعت هوشمند اشاره‌کردن است. این ساعت هوشمند رنگ‌های متنوعی ازجمله گرافیتی، یاقوت کبود و رنگ نقره‌ای دارد که مدل کوچک این ساعت به‌روز و جدید نیز رنگ رز گلد، یاقوت، نقره‌ای و گرافیتی خواهد داشت. سامسونگ قصد دارد غوغایی در بازار ساعت به پا کند به همین خاطر اطلاعات چندانی را در مورد ساعت گلکسی واچ 5 بروز نداده است. اما باتوجه‌به اطلاعاتی که از منابع خبری معتبر و برخی از افشاگران به دستمان رسیده، می‌توان بیان کنیم که امسال مدل‌های گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو جای ساعت‌های کلاسیک را خواهد گرفت.

تاریخ رونمایی گلکسی واچ 5

این محصول بر اساس آخرین فناوری و دانش متخصصان کره‌ای طراحی‌شده است. در اغلب ساعت‌های هوشمند اندازه‌گیری دمای بدن یک قابلیت محسوب می‌شود، اما گلکسی باتوجه‌به امکاناتی که دارد حرف تازه‌ای برای حفظ سلامتی و تندرستی افراد دارد. شرکت کره‌ای همیشه محصولات باکیفیتی را طراحی و تولید می‌کنند که این باره نیز با ارائه ساعت‌های گلکسی بار دیگر موفق شده‌اند تا توانایی‌های خود را به رخ بکشند. اما اینکه این ساعت در چه تاریخی قرار است رونمایی شود ازجمله سؤال‌های شما و خیلی از طرف‌داران محصولات کره‌ای است.

احتمال رونمایی گلکسی واچ 5 در ماه آگوست وجود دارد به این خاطر که این شرکت تصمیم دارد در کنار ساعت‌های هوشمند گلکسی از گوشی‌های تاشوی خود نیز در این روز رونمایی کند. به طور دقیق اگر بخواهیم زمان رونمایی ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های تاشو را به طور دقیق بیان کنیم باید خاطرنشان کنیم که 45 روز دیگر تا این رویداد بزرگ مانده است.

طبق تصمیم‌های شرکت کره‌ای این تاریخ، برای رونمایی محصولات کره‌ای ازجمله ساعت گلکسی و گوشی‌های تاشو در نظر گرفته‌شده است. در این ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی نهفته است که در حوزه سلامت و تندرستی قرار دارد و امکانات و آپشن‌های مهمی را ارائه می‌کند.

دانستنی‌های جالب در مورد گلکسی واچ 5

شرکت سامسونگ قرار است با رونمایی ساعت گلکسی طرف‌داران خود را غافل‌گیر کند. این شرکت باتوجه‌به تمهیداتی که در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است، می‌بایست امسال از ساعت‌های هوشمند و دیگر محصولات خود رونمایی کند. باتوجه‌به اطلاعاتی که به دستمان رسیده است، این محصول دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • ظاهر این ساعت هوشمند لاکچری بوده و ظرافت خاصی دارد.
  • این ساعت ظاهر لوکس و زیبایی دارد که انتخاب خوبی برای افراد خوش‌سلیقه و لاکچری است.
  • گلکسی واچ 5 طراحی بی‌نظیری دارد و سریع شارژ می‌شود. برعکس ساعت‌های دیگر که قابلیت شارژ کردن ندارند و در مدت طولانی شارژ می‌شوند این مدل از ساعت هوشمند سریع شارژ می‌شود و مدت طولانی‌تری شارژ خود را نگه می‌دارد.
  • باتری گلکسی واچ 5 برعکس واچ 4 بزرگ‌تر است. درنتیجه باتوجه‌به بزرگی باتری در این مدل از ساعت ظرفیت باتری نیز نسبت به مدل کوچک‌تر آن 276 میلی‌آمپر است. باتری ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی بزرگ‌تر است علاوه‌برآن کیفیت بالاتری نیز دارد سریع شارژ می‌شود و به‌خوبی شارژ را نگه می‌دارد.
  • باتوجه‌به قابلیت‌های بالایی که در ساعت‌های هوشمند تعبیه‌شده است خرید ساعت‌های هوشمند این روزها بیشتر رایج است و اکثر افراد تمایل دارند ساعت‌هایی را انتخاب و خریداری کنند که امکانات زیادی داشته باشد.

ویژگی‌های گلکسی واچ 5

در اغلب ساعت‌های هوشمند امکاناتی نظیر دمای بدن طراحی‌شده است. در گلکسی واچ 5 این امکانات کمی پیشرفته‌تر است و با استفاده از این ساعت به‌راحتی می‌توانید در زمان راه‌رفتن گام‌هایی خود را بشمارید. اینکه در طول روز فشار خود را دائماً با دستگاه فشارخون کنترل کنید کمی وقت‌گیر است و نیاز به صبر و حوصله دارد. شما با استفاده از این ساعت به‌راحتی می‌توانید تعداد ضربان قلب خود را کنترل کنید و فشارخون خود را در طول روز دائماً چک کنید.

اکثر خانم‌ها و آقایان به این بخش از امکانات ساعت اهمیت زیادی می‌دهند و مایل هستند ساعتی که بر روی مچ دستشان قرار دارد معمولی نباشد و امکانات نظیر اندازه‌گیری ضربان قلب و فشارخون را داشته باشد. این مدل ساعت اسپرت است و زنانه و مردانه ندارد. بلکه آقایان و خانم‌ها می‌توانند این مدل از ساعت را انتخاب و خریداری کنند.

باتری خوب و باکیفیت نیز از ویژگی‌های مطلوب این ساعت محسوب می‌شود. درگذشته ساعت‌های که توسط شرکت کره‌ای تولیدشده بود توانایی شارژ سریع و نگه‌داشتن شارژ را در مدت طولانی نداشت. با طراحی این ساعت هوشمند مشکل زود خالی‌شدن شارژ نیز به‌راحتی رفع شده است به‌طوری‌که تا 48 ساعت به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد بدون اینکه نگران خالی‌شدن شارژ آن بود

قیمت گلکسی واچ 5

قیمت گلکسی واچ 5

باتوجه‌به ساعت‌های نسل قبل این برند، می‌توان تا حدی قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت. اما باتوجه‌به رونمایی نشدن این مدل از ساعت و همچنین به دلیل شرایط و نوسانات موجود در بازار نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن بیان کرد. باتوجه‌به اطلاعاتی که به دستمان رسیده است می‌توان در نیمه دوم سال 2022 منتظر ارائه قیمت و عرضه نهایی این محصول توسط شرکت کره‌ای بود. اگرچه قیمت یکی از عوامل مؤثر در انتخاب این ساعت‌های هوشمند است، اما نباید قیمت را فدای کیفیت کرد بلکه با یک انتخاب صحیح و دقیق می‌توان بهترین و باکیفیت‌ترین ساعت‌های هوشمند را انتخاب و خریداری نمود.

سخن پایانی

امروزه باتوجه‌به قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند کمتر کسی است که از ساعت‌های معمولی استفاده کند. ساعت گلکسی واچ 5 نیز ازجمله ساعت‌هایی است که علاوه بر به‌روز و جدید بودن، طراحی منحصربه‌فردی دارد. این ساعت هوشمند قرار است امسال توسط شرکت کره‌ای رونمایی شود. خرید لوازم جانبی موبایل و همچنین خرید ساعت‌های هوشمند از فروشگاه‌های معتبر ازجمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *