کارن لوگو

بهترین هندزفری زیر یک میلیون تومان چه هستند؟

موضوعات
برچسب ها

بهترین هندزفری زیر یک میلیون تومان چه هستند؟

هندزفری­ها همیشه از محبوب­ترین لوازم جانبی گوشی­ها بوده­اند. در نظر داشته باشید که این اواخر برخی از سازندگان، هندز فری را از جعبه­ های گوشی برداشته­اند. بدین معنا که همراه با سایر اقلام گوشی، به شما هندزفری داده نمی­شود؛ بنابراین در صورت نیاز به هندز فری لازم است تا خود آن را تهیه کنید. اما ممکن است که این سؤال برای شما مطرح شود که هندز فری زیر یک میلیون، تومان کدام­ها هستند؟ در این مقاله قصد داریم تا در مورد این موضوع با شما سخن بگوییم. پس لازم است تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

تقسیم ­بندی هندزفری ­ها

تقسیم ­بندی هندزفری ­ها

 هندزفری­ها را می­توان به دو گروه بی­سیم و سیمی تقسیم­بندی کرد. این لوازم جانبی همراه با توضیحات مختصری درباره هر یک شامل موارد زیر می‌شوند:

هندزفری سیمی

هندزفری سیمی از نوع عادی و اولیه از هدفون­ها است که به‌وسیله یک سیم به پخش­کننده صوتی متصل است. سیم رابط در بیشتر موارد دارای قطر 3.5 میلی­متری است.

هندزفری بی­سیم

هندزفری بلوتوثی و وایرلس را می‌توان در دسته هندز فری‌های بی‌سیم جای داد. این هندزفری‌ها می‌توانند از راه اتصال بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل شوند؛ لذا لازم است تا برای بهره­گیری از آن­ها مثل موبایل آن­ها را شارژ نمایید.

خرید هندز فری و نکاتی که باید بدانید

 نکته مهم دیگری که لازم است تا در اینجا بیان کنیم این است که امروزه هندزفری­های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است؛ لذا بایستی در حین خرید دقت کافی به خرج دهید. برای این­که بتوانید هندزفری­های اصیل و اورجینال بخرید لازم است تا حتماً به فروشگاه­های معتبر رجوع نمایید. خرید هندزفری بلوتوثی را می­توانید به‌صورت آنلاین نیز از بسیاری از سایت­های معتبر اینترنتی انجام دهید. بسیاری از فروشگاه­ها هستند که به‌صورت آنلاین هستند و لوازم جانبی موبایل می­فروشند. در نظر داشته باشید که اغلب این فروشگاه­ها معتبر هستند.

 توجه داشته باشید که خرید هندزفری و هدفون با قیمت ارزان کار آسانی نیست. ولی گزینه­های انتخاب بسیار زیاد هستند؛ بنابراین به‌سختی می­توانید بهترین هندزفری را باتوجه‌به قیمتی که در نظر دارید، خریداری کنید. بعضاً پیش می­آید که مشتریان فریب ظاهر هندز فری را می­خورند؛ بنابراین به تهیه هندزفری می­پردازند که فقط به لحاظ ظاهری زیبا است. اما خصوصیات فنی آن باتوجه‌به قیمتی که برای آن پرداخت شده است، بسیار پایین است؛ بنابراین لازم است تا برای خرید هندز فری ابتدا دانش خود را در مورد این وسیله جانبی موبایل تا حدی معقولی بالا ببرید. در این صورت است که می­توانید بهترین را انتخاب نمایید.

اگر دانش شما در این زمینه کم باشد در نهایت ممکن است هندز فری نامناسب اما با شکل ظاهری مناسب تهیه کنید. اگر اطلاعت شما در این زمینه به‌اندازه کافی نیست، می­توانید از کارشناسان این امر کمک بگیرید تا بتوانید باتوجه‌به بودجه­ای که دارید بهترین­ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان تنها به دنبال سودجویی خود هستند. این افراد از دانش کم مشتریان به نفع خود بهره می­گیرند؛ بنابراین ممکن است یک هندز فری دست‌دوم و یا معیوب را به شما بفروشند؛ بنابراین توصیه می­شود تا حتی­الامکان از مراکز معتبر خرید نمایید تا بعداً به مشکلاتی ازاین‌قبیل برخورد نکنید.

 در نظر داشته باشید که اگر با تحقیقات کافی به سمت خرید هندز فری بروید؛ می­توانید بهترین­ها را از آن خود سازید. لازم به ذکر است که بهترین هندزفری الزاماً گران­ترین آن نیست. عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت هدفون­ها تأثیرگذارند. اما هندزفری گران ممکن است ضعف­های بیشتری در قیاس با هندزفری ارزان­تر داشته باشد؛ بنابراین این تصور اشتباه است که اگر هدفون ارزان بخرید کارکرد آن نیز ضعیف است.

خرید هندزفری زیر یک میلیون

در نظر داشته باشید که هندزفری زیر یک میلیون در بسیاری از موارد عملکرد مشابه هندزفری­های گران­قیمت را دارد. اما چرا گران­تر است؟ دلیل این امر آن است که به سبب برخی از خصوصیات حرفه­ای­تری که دارد سبب شده تا در رنج قیمت­های بالاتر طبقه­بندی شود. ذکر این نکته الزامی است که حتی مواد به‌کاررفته در ساخت هندزفری می­تواند سبب افزایش قیمت آن­ها شود. لازم است تا برای انتخاب بهترین هندز فری زیر یک میلیون ابتدا به فروشگاه­های معتبر به‌صورت حضوری و غیر­حضوری مراجعه نمایید. سپس با کسب دانش و اطلاعات کافی و پرس‌وجو از افراد متبحر و زبده به انتخاب بهترین هندز فری زیر یک میلیون بپردازید. در زیر قصد داریم تا به شما یک هندزفری با عملکرد مناسب را معرفی کنیم.

معرفی هندزفری زیر یک میلیون

هندزفری بدون سیم آنر مدل Choice

این هندزفری به شکلی ساخته شده است که در اول شما فکر می­کنید با ایرپاد اپل روبرو شده­اید. این هندزفری بسیار شبیه به محصولات اپل است. این هندزفری قادر است تا 6 ساعت بدون بهره­گیری از کیس، موسیقی پخش کند. همچنین این هندزفری می­تواند تا 24 ساعت همراه با کیس موسیقی پخش کند. عملکرد این هندز فری بسیار مناسب و مثال‌زدنی است. بیشتر مشتریانی که این هندز فری را تهیه کرده­اند از عملکرد آن بسیار رضایت داشته­اند.

آنر برای این هندز فری از دو میکروفون با توانایی حذف اصوات اضافی در محیط بهره برده است. این موضوع باعث شده است تا کیفیت گفتگو بالا رود؛ بنابراین شما می­توانید در مکان­های پر از سروصدا با همراهی این هندز فری صداهای شفاف را به فرد مقابل منتقل کنید. تکنولوژی­های استفاده شده در این هندز فری سبب شده تا این وسیله بتواند اصوات شفاف را به گوش شنونده برساند. این هندزفری در حین پخش نت­های متوسط و بالا دارای کیفیت صدای خوبی است. همچنین از دیگر خصوصیات این هندزفری می­توان به تلاش آن برای بالانس کردن در زمان پخش آهنگ­ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این هدفون با بلوتوث 5 به موبایل اتصال دارد؛ بنابراین می­توان این هندز فری را یکی از بهترین هندزفری زیر یک میلیون برشمرد.

سایر خصوصیات این محصول عبارت است از:

  • کیفیت صدای بالا در گفتگوها
  • ضد آب
  • توانایی نویز کنسلینگ اصوات

نکاتی در خصوص هندزفری ها

 

 هندزفری‌ها نظر به رنج قیمتی که دارند به گروه­های مختلفی تقسیم­بندی می­شوند. اما هندزفری زیر یک میلیون تومان را می­توان در گروه­های میان­رده­ای قرارداد؛ بنابراین لازم است تا افراد در هنگام خرید این محصولات جانبی توقعات معقول داشته باشند. زیرا در بهترین حالت ممکن می­توان چنین بیان نمود که با کمتر از یک میلیون تومان می­توانید یک هندزفری متوسط داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا نکات مهمی در زمینه خرید هندزفری زیر یک میلیون بیان کنیم. اما لازم است تا مشتریان برای خرید بهترین هندزفری‌ها با قیمت مناسب، خود اقدامات لازم را برای تحقیق و خرید انجام دهند. امیدواریم از مطالعه این مطالب اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *