کارن لوگو

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو مشخص شد

موضوعات
برچسب ها

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو مشخص شد

معرفی وان پلاس 10 پرو – با توجه به استقبال بالای گوشی های وان پلاس، فروشگاه لوازم جانبی کارن فون قصد معرفی وان پلاس 10 پرو را دارد. این گوشی یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی گیمینگ همرده خود است که کیفیت بسیار بالایی دارد. وان پلاس 10 نسبت به مدل های قبلی خود، پیشرفته تر بوده و قابلیت های بیشتری دارد. این گوشی از بدنه ای مستحکم و بادوام ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معرفی وان پلاس 10 پرو با ما همراه باشید:

قیمت وان پلاس 10 پرو

با توجه به امکانات و سیستم بسیار قوی و قدرتمند وان پلاس 10، این گوشی اقتصادی بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این گوشی با کیفیت بسیار بالای خود برای تمامی افراد و تمامی سلیقه ها مناسب است. شما می توانید به صورت مستقیم قیمت این گوشی را از فروشگاه لوازم جانبی کارن فون استعلام بگیرید.

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو

در بحث معرفی وان پلاس 10 پرو اطلاع از مشخصات فنی الزامی است. اسنپ دراگون این گوشی 8 است که در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بنابراین می توانید از بدنه مقاوم وان پلاس 10 مطمئن باشید. تمامی رنگ های صفحه نمایش این گوشی، واقعی به نظر می رسد و شما می توانید با لذت بسیار بالایی فیلم های خود را در آن مشاهده کنید.

 

مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو

 

ابعاد نمایشگر وان پلاس 10 برابر با 6.7 اینچ است و فریش ریت 120 هرتزی دارد. محافظ گوریلاگلس موجود بر روی این گوشی، آن را در برابر ضربه ایمن کرده است. همچنین این گوشی برای افرادی که به باتری گوشی اهمیت می دهند نیز، باتری 5000 میلی آمپری بسیار قدرتمند و ماندگار را طراحی کرده است. این باتری دارای فست شارژ 80 واتی می باشد و می تواند در مدت زمان کوتاهی باتری را شارژ کند.

گوشی وان پلاس 10 پرو اندروید 12 است و پیش بینی می شود که اندروید 15 نیز  را بتوان بر روی این گوشی به خوبی نصب کرد. پردازنده بسیار قوی و قدرتمند این گوشی امکان اجرای سنگین ترین بازی و برنامه ها را فراهم کرده است. شما می توانید تمامی کارهای روزمره خود را با استفاده از این گوشی انجام دهید.

دوربین وان پلاس 10 پرو

دوبین یکی از مهم ترین ملاک های افراد برای خرید گوشی به شمار می رود. این گوشی دارای دوربین 3 لنزه است که شامل لنز 48 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی می شود. به همین دلیل شما می توانید جذاب ترین عکس و ویدئوها را با استفاده از این گوشی ثبت کنید. این گوشی همانند یک دوربین حرفه ای عمل می کند و وضوح و کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

ظاهر وان پلاس 10 پرو

در هنگام معرفی وان پلاس 10 پرو چیزی که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جذب می کند، رنگ و ظاهر فوق العاده جذاب و زیبای این گوشی می باشد. این گوشی از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید شده است و ظاهر زیبا و لوکس آن به سرعت افراد را ترغیب به خرید این محصول می کند. همچنین گوشی وان پلاس 10 پرو بسیار خوش دست است و به راحتی در دست جای می گیرد.

 

ظاهر وان پلاس 10 پرو

 

خرید وان پلاس 10 پرو

پس از معرفی وان پلاس 10 پرو متوجه شدید که این گوشی قابلیت های بسیار ویژه ای دارد و می تواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد. ولی نکته ای که باید در هنگام خرید این گوشی مورد توجه قرار دهید، اصالت این گوشی است. برخی از افراد قطعات داخلی این گوشی را با قطعات فیک تعویض می کنند و در نتیجه گوشی پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. فروشگاه لوازم جانبی کارن فون در زمینه فروش انواع لوازم جانبی گوشی فعالیت دارد و شما می توانید با خرید کاور گوشی برای وان پلاس 10 و سفارش این محصول همراه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا، از کیفیت و اصل بودن این گوشی مطمئن شوید.

جمع بندی

معرفی وان پلاس 10 پرو به شما کمک می کند که این گوشی را با اطلاع کامل ترین خریداری کنید. گوشی وان پلاس 10 از نظر سخت افزاری کاملا تایید شده می باشد و از ساختاری اصولی و استاندارد پیروی می کند. این گوشی مناسب گیم و انجام فعالیت های روزانه می باشد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *