کارن لوگو

مشخصات سخت افزاری شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

موضوعات
برچسب ها

مشخصات سخت افزاری شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 – امروزه گوشی های شیائومی در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است. بر اساس گزارشات منتشر شده شیائومی قصد دارد محصولی جدید را با قیمت مناسب تر و با نام شیائومی 12 لایت را به خانواده شیائومی اضافه کند. گوشی شیائومی 12 لایت دارای نمایشگر، پردازنده و دوربینی بسیار عالی مجهز است. می توانیم به جرات بیان کنیم: گوشی شیائومی 12 لایت، واقعا ارزش خرید دارد. ما در ادامه مطالبی درباره مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 بیان خواهیم کرد، تا شما بیشتر با این گوشی فوق العاده آشنا نماییم:

بررسی مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 لایت

این محصول شیائومی هنوز راهی بازار نشده است. اما اخبار حاکی از آن است که مشخصات سخت افزاری این مدل گوشی به این گونه است که دارای این محصول با یک تراشه سری کوالکام به بازار عرضه شود. این تراشه می تواند از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی نماید. این محصول شیائومی دارای قیمتی مناسب برای بازی های گرافیکی است. از دیگر مشخصات این دستگاه جدید سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 آن است. انتظار داریم این محصول دارای رابط کاربری MIUI 13 باشد.

 

بررسی مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 لایت

 

به گفته طراح گوشی شیائومی 12 لایت، این محصول تلفیقی از شیائومی 12 و شیائومی CIVI است. دیگر مشخصات سخت افزاریی شیائومی 12 لایت، حسگر انگشت زیر نمایشگر و نمایشگر همیشه روشن AOD است. شیائومی در سال گذشته گوشی 11 می لایت را در دو مدل 4G 5G معرفی کرده بود. ما انتظار داریم که شیائومی 12 لایت، مانند شیائومی 11 لایت دارای عملکرد بسیار خوبی باشد.

 

نمایشگر شیائومی 12 لایت چگونه است؟

ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که نمایشگر این گوشی چگونه است؟ در این بخش به این پرسش پاسخ خواهیم داد. از دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 لایت، بررسی نمایشگر آن است. این محصول مجهز به نمایشگر OLED می باشد. این پنل 6.55 اینچی و خمیده است. به نظر می رسد که این محصول بتواند مخاطبین زیادی را به خود جلب نماید. زیرا طراحی خمیده همیشه خاص و زیبا بوده و می تواند حس لوکس بودن را به مخاطب خود منتقل کند. می توان از دیگر امکانات این نمایشگر به نرخ نوسازی 120 هرتزی، رزولیشن FH+ و پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن اشاره کرد. بدون شک این پنل روشنایی بسیار خوبی دارد و دارای وضوح تصویر و تراکم پیکسلی بالایی است. در کل نسخه لایت این گوشی از نسخه معمولی آن، بزرگتر است.

 

نمایشگر شیائومی 12 لایت چگونه است؟

 

بررسی دوربین شیائومی 12 لایت

از دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 لایت که باید مورد بررسی قرار گیرد، دوربین آن است. احتمالا دوربین اصلی آن، مانند سامسونگ و اسپیکر استریو 64 مگا پیکسلی است. اما به جز این لنز، دو لنز دیگر نیز در ساختار این گوشی استفاده شده است. اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره این دو لنز در اختیار نداریم. اگر شما به عکاسی و گرفتن سلفی علاقه مندید، می توانید با این گوشی تصاویر خوبی را بگیرید.  اما متاسفانه در این محصول، لنز دوربین دارای تنوع پایینی است.

 

بررسی دوربین شیائومی 12 لایت

 

باتری شیائومی 12 لایت

ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند، 4500 میلی آمپر است و دور از انتظار است که برای آن بتوان از فست شارز 33 واتی استفاده نمود. نسخه فست شارژ آن با توجه به سیاست کنونی شیائومی، احتمالا 67 واتی می باشدکه قادر است باتری شیائومی 12 لایت را در بازه زمانی کمتر از 40 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارز نماید.

کلام آخر

ما در این مقاله تلاش نمودیم تا مطالبی درباره مشخصات سخت افزاری شیائومی 12 لایت در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی می توان این محصول را گوشی با طراحی لوکس، قیمت بسیار عالی و مناسب، دارا بودن پنل نمایشگر جذاب و روشن، باتری مناسب و سرعت شارژ بالا معرفی کرد. شاید شما قصد خرید پاوربانک و سایر وسایل را داشته باشید. خوب است بدانید که در این روزهابی کرونایی شما می توانید با خرید اینترنتی، بدون دغدغه ابتلا به ویروس کرونا، محصول مد نظر خود به راحتی خریداری و دریافت نمایید. اما برای این خرید، شما باید با فروشگاه معتبر اینترنتی آشنا باشید، سپس خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه لوازم جانبی کارن فون تجربه یک خرید ایده آل و مطمئن را داشته باشید. تمام محصولات موجود در این فروشگاه با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن به مشتریان عرضه می گردد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *