کارن لوگو

مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو (galaxy buds live & pro) ؛ انتخابتان کدام باشد؟

موضوعات
برچسب ها

مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو (galaxy buds live & pro) ؛ انتخابتان کدام باشد؟

گلکسی بادز پرو نوعی از گوشی­های سامسونگ می‌باشد. این گوشی به‌عنوان آخرین ایرفون بی­سیم حقیقی شرکت بزرگ سامسونگ، همراه با سری گلکسی s21 سامسونگ روانه بازار شده است. از لحاظ طراحی گلکسی بادز پرو شبیه با گلکسی بادز لایو نسل پیشین هدفون­های بدون سیم می‌باشد. ولی در نظر داشته باشید که کاربران هر دو محصول فرق دارند. ممکن است بپرسید کدام‌یک برای خرید مناسب است؟ و یا کدام مدل از گوشی سامسونگ امکانات بهتری دارد؟ اما در اینجا قصد داریم تا به مقایسه گلکسی بادز لایو  و پرو بپردازیم.

 مقایسه گلکسی بادز لایو  و پرو

 مقایسه گلکسی بادز لایو  و پرو

 بر روی کاغذ می‌توان شباهت­های بسیاری را میان این دو مدل گوشی برشمرد. ولی در حقیقت در بخش­هایی مانند کیفیت صدا، عمر باتری، توانایی­ها و هزینه آن‌ها می­توان تفاوت­های زیادی را قائل شد. اما در اینجا قصد داریم تا بیشتر در مورد مقایسه گلکسی بادز لایو  و پرو سخن بگوییم. در موارد زیر به مقایسه این دو می‌پردازیم:

  • گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو از بلوتوث نسخه یکسانی حمایت می­کند. این دو مدل گوشی مدرن در خصوص میکروفون­ها نیز دارای 3 عدد میکروفون هستند. به همین دلیل است که در زمان برقراری تماس اصوات ورودی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.
  • تفاوت این دوگوشی هوشمند را می­توان در نوع درایور آن­ها دانست. در مدل پرو چیدمان دوگانه درایور 11 میلی‌متری ووفر را خواهیم دید. همچنین در این مدل گوشی می­توان درایور 6.5 میلی‌متری توییتری را مشاهده کرد. اما در نسخه لایو شاهد یک درایور 12 میلی‌متری دینامیک هستیم. با وجود این فرق‌ها می­توان بیان کرد که نسخه پرو دارای کیفیت صدای بهتر است. این نسخه می‌تواند از ورود اصوات خارجی جلوگیری کند.
  • بسیاری از توانایی­های نسخه پرو در گلکسی بادز لایو موجود است. هر دو محصول سامسونگ دارای سیستمی به نام حذف کردن نویز هستند. این سیستم به کاربران این امکان را می­دهد که بدون احتیاج به خارج‌کردن ایربادها بتوانند اصوات اطراف را بشنوند. این در حالی است که نسخه پرو دارای سیستم حذف نویز بسیار هوشمندانه­تری است. با بهره­گیری از ساختمان و طراحی بسیاری بی­نظیری این دوگوشی مطابق ادعای سامسونگ 99 می­توان چنین نتیجه­گیری کرد که اصوات مزاحم در محیط اطراف برای کاربران تقریباً به صفر می­رسد.
  • هر دو نوع گلکسی لایو و بادز پرو از برنامه­ای موسوم به wearable حمایت می­کنند. کاربران می­توانند به تنظیم فرمان­های لمسی بپردازند.
  • همچنین این امکان وجود دارد که تا مقدار وضعیت Ambient و مقدار حذف نویز به‌صورت فعال را به‌وسیله این برنامه مشخص کرد.
  • این دوگوشی توانایی گیمینگ مود نیز دارند. با فعال‌کردن این توانایی، مخاطبان می­توانند در حین بازی مقدار تأخیر اصوات را که به طور معمول در هدفون‌های بدون سیم وجود دارد، را کم کنند. همچنین امکان بهره­گیری از گلکسی بادز پرو در سیستم­هایی که دارای ویندوز 10 هستند موجود است. اما در مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو می­توان گفت که هر دو مدل به دستیار بیکسبی تجهیز شده­اند. با بهره­گیری از حسگر مادون‌قرمز قادر هستند تا خارج‌شدن ایرباد را تشخیص بدهند؛ لذا پخش موزیک را قطع می­کنند.

خصوصیات مثبت گلکسی بادز پرو

 گلکسی بادز پرو دارای توانایی­های خاصی است. این قابلیت­ها در گلکسی بادز لایو وجود ندارد. یکی از این توانایی­ها اصوات دالبی 360 درجه است که با بهره­گیری از یکی از تبلت­ها یا گوشی­های گلکسی سامسونگ، قادر خواهید بود به آن برسید. این توانایی به کاربران این اجازه را می­دهد تا بتوانند سکانس­ها را به‌دقت احساس کنند؛ بنابراین می­توانند تجربه­ای مثل سینمای خانگی را با بهره­گیری از هدفون بدون سیم به دست بیاورند؛ بنابراین در اینجا نیز به مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو از دیدگاه دیگر پرداختیم.

 همچنین در نظر داشته باشید که گلکسی بادز پرو قادر است تا با متصل شدن به گوشی‌ها از سری گلکسی‌اس 21 از میکروفون آن برای بهبود کیفیت اصوات ورودی بهره ببرد. درصورتی‌که گلکسی بادز پرو گم شود می­توان با بهره­گیری از توانایی خاص  smart things find آن را یافت.

 گلکسی بادز لایو دارای گواهی استاندارد ipx2 است. در زمان ورزش می­توانید بدون هیچ­گونه نگرانی از ورود قطرات عرق به آن، فعالیت خود را ادامه دهید. نسخه جدید گلکسی بادز از گواهی ipx7 استفاده می­کند. پس این محصول را می­توان به طور اصولی ضد آب قلمداد کرد؛ لذا کاربران می­توانند در وضعیت­های مختلفی مانند زمان­های بارش باران از آن بهره ببرند. به دلیل خاصیت ضد آب بودن این گوشی آب را به خود جذب نمی­کند و لذا خراب نمی­شود. اما در گوشی­هایی که دارای خاصیت ضد آب نیستند در صورت هر­گونه رطوبت به‌زودی تخریب می­شوند.

بنابراین اگر کار شما به‌گونه‌ای است که ممکن است به گوشی خود در زمان­های بارش باران در بیرون احتیاج داشته باشید، می­توانید از این گوشی بی­نظیر استفاده کنید. این قابلیت بالا سبب شده است تا بسیاری از کاربران این مدل گوشی را بر انواع دیگر ترجیح بدهند. به همین علت است که لازم است تا قبل از خرید گوشی اطلاعات کامل و جامعی در مورد آن کسب نمایید. سپس اقدام به خرید کنید. زیرا هر گوشی ممکن است دارای امکاناتی باشد که اتفاقاً با کار یا سلیقه شما مناسب­تر باشد. اما به علت این که تحقیقات جامع و کاملی قبل از خرید آن به عمل نیاورده­اید، امکان خرید آن را از دست داده­اید؛ لذا گوشی­ را انتخاب کرده­اید که با نیازهای شما به طور اصولی هم‌خوانی ندارد؛ بنابراین حتماً لازم است تا به انتخاب یک گوشی مناسب بپردازید؛ بنابراین به مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو از دیدگاه ضد آب بودن نیز پرداختیم.

مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو به لحاظ عمر باتری

 در نظر داشته باشید که گلکسی بادز پرو اگر دارای شارژ کامل باشد می­تواند تا 8 ساعت کار کند. البته اگر حذف نویز فعال روشن باشد می­تواند تا 5 ساعت کار کند. ایرپادها با دارابودن کیس شارژ قادر هستند تا بیست ساعت روشن بمانند بدون این که نیاز به شارژ کردن داشته باشند. با شارژ کردن گلکسی بادز لایو همچنین می‌توانید تا 8 ساعت از آن بهره ببرید. درصورتی‌که حذف نویز فعال روشن باشد این مقدار به 6 ساعت می­رسد.

 سخن پایانی

 در این مقاله سعی کردیم تا به مقایسه گلکسی بادز لایو و پرو بپردازیم. برای این دو مدل گوشی می­توانید به خرید هندزفری بپردازید. زیرا امروزه بسیاری از سازندگان، هندزفری را از لوازم جانبی گوشی­ها حذف کرده­اند. خرید هندزفری بلوتوثی نیز دارای امکانات جالبی است که بد نیست آن را تجربه کنید. شما می توانید جهت خرید لوازم جانبی موبایل را شماره های درج شده تماس بگیرید و محصولاتی با اصالت کالا را دریافت نمایید. امیدواریم محتوای این مقاله برای خرید این دو مدل گوشی به شما کمک کرده باشد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *