کارن لوگو

پرچم دار سونی اسپانسر مسابقات Mobile Esports PUBG شد

موضوعات
برچسب ها

پرچم دار سونی اسپانسر مسابقات Mobile Esports PUBG شد

یکی از بهترین و اصلی ترین اسپانسر مسابقات پابجی، سونی اکسپریا می باشد. مسابقاتی که برای این بازی به صورت آنلاین برگزار می گردد، تحت حمایت این کمپانی قرار دارد. این شرکت به صورت سراسری گوشی های مورد نیاز برای گیمرهای این بازی را تامین خواهد کرد. امسال مسابقات پابجی در کشورهای گوناگونی برگزار می گردد تا گیمرهای سراسر دنیا بتوانند در آن شرکت کنند. اطلاعات برگزاری مسابقات سال 2022 بازی PUBG Mobile Esports به زودی اعلام خواهد شد. شما از طریق تماس با فروشگاه لوازم جانبی کارن فون می توانید اطلاعات کامل تری در خصوص اسپانسر مسابقات پابجی بدست بیاورید. در ادامه هعمراه ما باشید تا مطالب بیشتری را در این رابطه،در اختیار شما قرار دهیم:

اسپانسر کیست؟

اسپانسرشیپ یا حامی مالی، در واقع قراردادی است که بین دو طرف عقد می گردد. این دو طرف مجموعه ای است که تبلیغ گرفته و هزینه این تبلیغات را برعهده می گیرد. برای این که بیشتر با اسپانسر و اسپانسرشیپ آشنا شوید، این موضوع را با یک مثال به شما توضیح می دهیم. فرض کنید شما تولید کننده محصول خاصی هستید و برای معرفی محصول خود نیاز به فضایی تبلیغاتی دارید، در مقابل صفحات و افرادی نیز وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. بنابراین شما با پرداخت هزینه به این افراد می توانید کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید.

 

اسپانسر کیست؟

 

معرفی بازی پابجی

پابجی یکی از بازی های پرطرفدار و بسیار محبوب در بین گیمرها است که تمرکز بالایی بر روی سرگرمی بازیکنان دارد. این بازی بسیار موفق عمل کرده است و از جریان خاصی پیروی می کند. این بازی آنلاین فضاسازی بسیار جذابی دارد و بازیکنان را به چالش می کشد. این فضا بسیار رویایی و زیبا بوده و دارای طراحی فوق حرفه ای است. ساخت استودیوی بلوهول یکی از شگفتی های این بازی در سال 2017 به شمار می رود. تعداد بازیکنان پابجی به صورت تقریبی به بالای 3 میلیون بازیکن می رسد. شما نیز می توانید به جمع بازیکنان این بازی پیوسته و سرگرمی جذابی را تجربه کنید. اسپانسر مسابقات پابجی یا همان سونی اکسپریا بهترین گوشی های خود را به برندگان این مسابقه ارائه می دهد. شما می توانید با خرید گلس گوشی از فروشگاه لوازم جانبی کارن فون کیفیت و ماندگاری گوشی های اکسپریا را افزایش دهید.

فضای بازی پابجی

یکی از جذابیت های بسیار بالای طراحی بازی پابجی که باعث افزایش مشتاقان اسپانسر مسابقات پابجی شده است، چند دوربینه بودن این بازی می باشد. بدین صورت که با وجود این که بازی پابجی دارای چند بازیکن است، ولی هر کدام می توانند به صورت جداگانه از دوربین خاصی استفاده کنند. در این حالت بازیکنان می توانند بهتر و با تسلط بیشتر بازی را ادامه دهند. همچنین این بازی نقشه بسیار بزرگ و نامحدودی دارد و شما می توانید با انواع خودرو و موتور سیکلت این فضا را طی کنید.

هزینه اسپانسر بازی مسابقات پابجی چقدر است؟

با توجه به گستردگی بازی پابجی و بالا بودن تعداد گیمرهای این بازی، هزینه اسپانسر شدن بالایی نیز نیاز می باشد. بنابراین در صورتی که محصول و خدمات شما سود بالایی به دنبال دارد، می توانید با تبلیغ کالا و خدمات خود در این بازی سود بالایی را بدست بیاورید. اسپانسر مسابقات پابجی با برگزاری انواع مسابقات در سطوح مختلف می توانند تبلیغاتی بسیار ویژه داشته باشند.

 

هزینه اسپانسر بازی مسابقات پابجی چقدر است؟

 

هدف از تولید بازی پابجی چیست؟

جذب اسپانسر مسابقات پابجی تنها هدف نیازهای مالی نیست. سادگی طراحی بازی پابجی و ظاهر گرافیکی جذاب این بازی تنها هدف معرفی مفهوم جدیدی از بازی ویدیویی آنلاین را دنبال می کند. شما با مشاهده فضای بازی پابجی می توانید به طراحی حرفه ای و فوق العاده عالی این بازی پی ببرید. جا ماندن پای افراد بر روی شن ها، باز شدن و یا نشدن چتر هنگام فرود آمدن، نشانه گیری و شلیک کردن و مواردی از این قبیل، از جمله ویژگی های جذاب این بازی است که با ارائه جزئیات به واقعی تر شدن این بازی کمک می کند.

جمع بندی

پابجی یکی از بازی های بسیار حرفه ای و محبوب است که در سطح بسیار بالایی بازیکن جذب می کند. اسپانسر بازی پابجی با برگزاری انواع مسابقات به صورت سالانه مخاطبین بسیاری دارد. زمان برگزاری این مسابقات سالانه اعلام می گردد و افراد از سراسر دنیا به صورت آنلاین می توانند در این بازی شرکت کنند. امیدواریم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *