کارن لوگو

نکات خرید قاب آیفون؛ از گوشی خود محافظت کنید

موضوعات
برچسب ها

نکات خرید قاب آیفون؛ از گوشی خود محافظت کنید

گوشی خریدن و انتخاب یک قاب گوشی زیبا تجربه لذت بخشی است که اغلب همه افراد در طول زندگی با آن روبه‌رو هستند. انتخاب یک قاب گوشی مناسب با خود گوشی ازجمله نکات مهم در محافظت از گوشی است. اگر مدل گوشی شما آیفون است و در انتخاب قاب گوشی مردد هستید و برایتان مجموعه‌ای از سؤالات نظیر چه قابی برای گوشی آیفون بخرم و اینکه کدام قاب به‌خوبی از گوشی آیفون محافظت می‌کند، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی انواع قاب گوشی

معرفی انواع قاب گوشی

باتوجه‌به بازار فروش قاب گوشی در بازار انواع متنوعی از قاب‌های گوشی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. هرکدام از این قاب‌ها کیفیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارند به همین خاطر شناخت هرکدام از این قاب‌ها برای انتخاب یک قاب مناسب، برای گوشی آیفون ضروری و مفید است تا بتوانید طبق مدل گوشی خود قاب مناسبی انتخاب کنید. دسته‌بندی انواع قاب شامل موارد زیر می‌شود:

قاب پارچه‌ای

قاب پارچه‌ای در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد. قاب پارچه‌ای مانع از واردآمدن صدمه و آسیب به گوشی در حین افتادن از ارتفاع می‌شود. قاب پارچه‌ای دارای لبه‌های شیک و زیبایی است که از دوربین و دکمه‌های موجود بر روی گوشی محافظت می‌کند. اغلب این مدل از قاب برای گوشی‌های سامسونگ و آیفون در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مناسب است. اگر شما گوشی آیفون و یا سامسونگ دارید، بهتر است این مدل از قاب را برای گوشی خود امتحان کنید. در زمان خرید قاب گوشی آیفون باید به نکات خرید قاب آیفون توجه داشته باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

قاب ژله‌ای

قاب ژله‌ای یکی دیگر از مدل‌های قاب گوشی است که طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد. اغلب این مدل از قاب برای افرادی مناسب است که مایل‌اند رنگ و استایل گوشی خود راکمی متفاوت‌تر نشان دهند. باتوجه‌به سایر قاب‌های گوشی در بازار، این مدل قاب بازار فروش بالایی دارد و اکثر افراد ترجیح می‌دهند این مدل قاب را خریداری کنند.

قاب چرمی

به طور مسلم همه شما از کیفیت و کار آیی محصولات چرم آگاه هستید و به‌خوبی می‌دانید که چرم کارایی بالایی دارد. قاب گوشی چرم در عین اینکه شیک و زیبا است مانع از سرخوردن گوشی از دست شما می‌شود. با مجهز کردن گوشی با استفاده از قاب چرمی دیگر خیالتان راحت باشد که در زمان افتادن گوشی از ارتفاع کوچک‌ترین صدمه و خط و خشی به آن وارد نمی‌شود.

قاب سیلیکونی

خوبی قاب سیلیکونی این است که گوشی در دست شما عرق نمی‌کند، یا به‌نوعی می‌توان بیان کرد که این مدل از قاب‌ها ضد تعریق هستند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی از این مدل قاب در بازار موجود است که افراد باتوجه‌به سلیقه‌ای که دارند می‌توانند هر رنگ از قاب سیلیکونی را انتخاب و خریداری کنند. این قاب ساختار نرمی دارد و علاوه بر اینکه ظاهر زیبایش، چربی‌ها را به خود جذب نمی‌کند و به‌خوبی از گوشی شما محافظت می‌کند.

قاب کتابی

قاب کتابی مدل دیگری از قاب‌های گوشی است که با استفاده از آن می‌توانید امنیت گوشی خود را بالا ببرید. باتوجه‌به قیمت بالای گوشی‌های آیفون، سامسونگ و … شما می‌توانید با خرید یک قاب کتابی از گوشی خود به نحو احسن محافظت کنید.

قاب هوشمند

علاوه بر قاب‌های معمولی امروزه شاهد قاب‌های زیبا و هوشمندی در بازار هستیم که علاوه بر زیبایی عملکرد مطلوبی نیز در محافظت از گوشی دارند. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست این قاب‌ها هوشمندانه عمل می‌کنند و در اثر ضربات سخت و فشار زیاد به‌خوبی از گوشی شما محافظت می‌کنند. اگرچه این قاب به طور کامل گوشی شما را احاطه کرده اما شما به‌راحتی می‌توانید بر روی صفحه‌نمایش اطلاعات آهنگ، تماس‌ها، پیام‌ها و تاریخ را مشاهده کنید. این مدل از قاب‌ها مناسب گوشی آیفون و سایر گوشی‌های گران‌قیمت است که موجب افزایش دوام و عمر بالای گوشی می‌شود.

نکات خرید قاب آیفون

همان‌طور که بیان کردیم، انواع متنوعی از قاب‌ها در بازار موجود است که هرکدام باتوجه‌به طرح و رنگی که دارد برای هرکدام از مدل‌های گوشی مناسب است. اگر مدل گوشی شما آیفون است باید در زمان خرید قاب گوشی نکات خرید قاب آیفون را در نظر داشته باشید و بر اساس همین نکات اقدام به خرید قاب آیفون کنید تا بهتر بتوانید از گوشی خود محافظت کنید. در زمان خرید قاب آیفون باید به چند نکات توجه کنید تا در نتیجه بتوانید با استفاده از قابی که خریداری کردید هر چه‌بهتر از گوشی خود محافظت کنید. نکات خرید قاب آیفون عبارت‌اند از:

قیمت قاب

به طور مسلم همیشه قیمت بالای قاب، دلیلی به کارایی مطلوب آن نیست در بعضی مواقع قاب‌های گران‌قیمت کیفیت بالایی ندارند و به‌خوبی از گوشی محافظت نمی‌کنند. در زمان خرید قاب آیفون باید به این نکته دقت داشته باشید که ویژگی‌های قاب‌های پیشنهادی به شمارا از فروشنده جویا شوید و بر اساس اطلاعات دیده‌شده از طرف فروشنده قاب مناسبی را انتخاب کنید.

سبک بودن قاب

یکی از مواردی که هنگام خرید قاب آیفون باید در نظر بگیرید این است که ببینید آیا حجم زیادی به آیفون شما اضافه می‌کند یا خیر. سبک بودن قاب موجب می‌شود تا در طولانی‌مدت دست شما به دلیل گرفتن گوشی در دست احساس سنگینی نکند شما باید قبل از خرید قاب آیفون نکات خرید قاب آیفون را در نظر بگیرید؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید قاب به‌صورت فیزیکی آن را بررسی کنید.

ضخیم نبودن بیش‌ازحد قاب

اگر قاب بیش‌ازحد ضخیم باشد، قراردادن جک هدفون یا نصب آن بر روی داک آیفون ممکن است مشکل‌ساز شود.

قاب اصلی

انواع متنوعی از قاب‌های گوشی باتوجه‌به مدل‌های گوشی در بازار موجود است. یکی از نکات مهم در خرید قاب گوشی آیفون این است که قاب اصلی خود گوشی را خریداری کنید و از خرید قاب‌هایی که ظاهر یکسانی با گوشی شما دارند، جدا خودداری کنید. به این خاطر که قاب گوشی نامناسب به طور یقین کارایی مطلوبی ارائه نمی‌دهد درنتیجه به‌خوبی از گوشی شما محافظت نمی‌کند.

کارایی قاب

کارایی قاب

مدل‌های متنوعی از قاب‌ها در بازار موجود است که هرکدام ویژگی‌های مختص به خود رادارند برای خرید قاب گوشی آیفون به این نکته دقت داشته باشید که قابی را خریداری کنید که بتوانید با استفاده از آن کارت شناسایی و عابربانک خود را در آن جاسازی کنید.

سخن پایانی

قاب گوشی از صدمه دیدن و ایجاد هرگونه خط‌وخش بر روی گوشی جلوگیری می‌کند. باتوجه‌به اوضاع و شرایط بازار این روزها قیمت گوشی روزبه‌روز در حال افزایش است پس برای اینکه عاقلانه‌تر عمل کنید، بهتر است برای محافظت هر چه بیشتر از گوشی یک قاب متناسب با گوشی خود خریداری کنید. اما برای خرید قاب آیفون باید همه نکات مهم و ضروری را در نظر بگیرید و بر اساس نکات خرید قاب آیفون آن را خریداری کنید. افتادن و پرت شدن گوشی موجب صدمه دیدن و آسیب به گوشی شما می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌های جدی به گوشی باید یک قاب متناسب با مدل گوشی خود خریداری کنید. خرید لوازم جانبی موبایل ازجمله قاب گوشی موجب بالارفتن امنیت گوشی شما می‌شود.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *